inaczej targi pracy dla młodych twórców w przemysłach kreatywnych, odbywały się 22-23 stycznia 2016r. Podczas wydarzenia uczestnicy wzięli udział m.in. w bezpłatnych konsultacjach portfolio w takich kategoriach jak design, ilustracja, reklama, fotografia, animacja/video, moda, creative writing, gry, muzyka/sound design, instalacje/wideoinstalacje, czy nowe technologie. Ponad 200 zgłoszeń, ponad 100 zakwalifikowanych uczestników, około 400 konsultacji i 30 ekspertów z branży przemysłów kreatywnych – tak wyglądał “speed dating” dla kreatywnych organizowany przez Klub Twórców Reklamy i Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
Według uczestników przegląd to przede wszystkim szansa na samorozwój i szybszą rekrutację. Dzięki ekspertom mogli rozwinąć swój warsztat w konkretnej dziedzinie oraz nawiązać wartościowe kontakty w branży. Wymarzone zatrudnienie dla młodych kreatywnych to współpraca z branżą na zasadzie zleceń i stosunku pracy.
Zobacz również
Według przewodniczącego ekspertów, Wojciecha Dagiela: “See&Say jest wydarzeniem integrującym kreatywne środowisko profesjonalistów z młodymi twórcami, gdzie największe korzyści ze spotkania odnoszą uczestnicy, nawiązując relacje z potencjalnym pracodawcą chętnym do współpracy w przyszłości”.
Wyniki Przeglądu wykazały bardzo zróżnicowany stan przygotowania do zawodu reprezentowany przez uczestników, co potwierdza duże zapotrzebowanie na dodatkowe inicjatywy i wspieranie młodych twórców wchodzących na rynek pracy. Oprócz konsultacji odbyła się seria wykładów o kreatywności, warsztaty, pokazy reklam oraz wernisaż najlepszych prac z przeglądu portfolio.
IV edycja See&Say odbędzie się 18-19 listopada 2016 w Narodowym Instytucie Audiowizualnym.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Więcej informacji o wydarzeniu na:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
http://www.ktr.org.pl/seesay-zgloszenia-do-14-01-strona/
http://www.ktr.org.pl/wyroznieni-seesay-2016/