Jak wykorzystać sitcom w reklamie? Pizza Hut robi to bezbłędnie

Jak wykorzystać sitcom w reklamie? Pizza Hut robi to bezbłędnie
Pizza Hut stworzyła, krótkie 30 sekundowe reklamy w stylu sitcom. Każda z nich wyświetlana jest na innym kanale, bo target do którego ma dotrzeć jest inny.
O autorze
1 min czytania 2017-01-17

Na pierwszym spocie widzimy młodych korzystających z uciech życia, dlatego reklama wyświetlana jest na MTV.

Ten pomysł na kampanię miał pokazać, że dzięki dystansowi stajemy się pewniejsi siebie (co możemy uczcić w sieci Pizza Hut). 

Drugi spot wyświetlany jest na VH1, Widzimy na nim młodego człowieka, który stworzył specjalne studio zdjęciowe do „selfie”.

Trzeci spot zdradza jak radzić sobie z konkurencja w firmie! Co łączy humor w miejscu pracy, szczenięta i DJ-ów?

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj


Czym jest sitcom? To rodzaj serialu komediowego, w którym dominuje tzw. humor sytuacyjny. Akcja sitcomu rozgrywa się przez większość czasu w jednym pomieszczeniu. Ten pomysł na serial powstał w Stanach Zjednoczonych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Netflix wykorzystał sitcom jakim są „Przyjaciele” do reklamy w serwisie YouTube, jak Wam się podoba ten pomysł?

 PS 2

Jeszcze jednym, dobrym wykorzystaniem sitcomu, jest reklama Snickersa w której wystąpił Danny „Maczeta” Trejo jako głodna bohaterka familijnego serialu „The Brady Bunch”.

Znacie jeszcze inne, ciekawe przykłady wykorzystania znanych Sitcomów w reklamach?