Jak zbudować strategię dla swojej firmy? – czwarta część bezpłatnego webinaru z cyklu „Marek Budowniczy”

Stoisz przed decyzją założenia własnej firmy, a może już ją prowadzisz? Na początku swojej przygody myślałeś, że strategia nie jest Ci potrzebna, jednak teraz widzisz, że konkurencja nie śpi? Zaczynasz myśleć coraz poważniej o marketingu? To dobrze.
O autorze
1 min czytania 2018-04-10

Pierwszym krokiem do zbudowania silnej i spójnej marki jest strategia marketingowa. Jak ją stworzyć? Kolejną porcję wiedzy zdobędziesz już 12 kwietnia (czwartek) podczas bezpłatnego webinaru „Marek Budowniczy – o tworzeniu strategii marki”.

Strategia marki to podstawowe narzędzie, które powinno towarzyszyć każdej firmie wchodzącej na rynek. To ona zapewnia skuteczny start. Pomaga w ustaleniu pozycji firmy względem konkurencji, znalezieniu jej cech unikatowych, wytyczeniu celów, a także sposobu komunikacji. W jaki sposób stworzyć ją w zaciszu własnego biura lub domu? Dowiedz się tego z webinarów z cyklu „Marek Budowniczy – o tworzeniu strategii marki”. Tym razem czwarta, ostatnia część bezpłatnego szkolenia on-line zostanie poświęcona komunikacji wizualnej oraz tone of voice marki.

W czasie szkolenia on-line wyjaśnimy:

  • czym jest tone of voice, czyli jak określić język marki,
  • czym jest key visual, czyli jak pokazać markę, by się wyróżniła,
  • czym jest key message i jak powinna wyglądać przykładowa narracja marki,
  • czym jest brand communication do’s & don’ts.

Każdy osoba, która zapisze się na webinar dzień po wydarzeniu otrzyma na swój adres e-mail nagrania z wszystkich części webinarium.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Szkolenie on-line odbędzie się 12 kwietnia (czwartek) w godzinach od 20.00 do 21.00. Webinar organizowany jest przez agencję kreatywną Kava Studio z Katowic. Zapisy dostępne są na stronie.

Cykl pt. „Marek budowniczy – o tworzeniu strategii marki” został podzielony na cztery części, w których krok po kroku odkrywane są kolejne elementy skutecznej strategii marketingowej. Celem webinaru jest wsparcie oraz edukacja przyszłych, jak i obecnych przedsiębiorców w procesie budowania własnej marki.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Szkolenie poprowadzi Szymon Pieczyński – współwłaściciel oraz dyrektor zarządzający studia kreatywnego Kava Studio. Zawodowo zajmuje się budowaniem strategii brandingowych, tworzeniem planów w oparciu o marketing wartości oraz projektowaniem doświadczeń w usługach i produktach. Doświadczenie zdobywał w pracy chociażby dla takich marek jak Tymbark, Kubuś, Idea Bank, Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia czy Mercedes-Benz. Trener i mentor, zrealizował szkolenia między innymi dla Tesco, Sektor 3.0 czy sieci szkół Broadway Beauty. Wykładowca studiów podyplomowych Public Relations – nowoczesna komunikacja w praktyce na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Członek Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, współtwórca stowarzyszenia GRUBA, Śląski kolektyw ludzi kreatywnych.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Spójna komunikacja wizualna wraz z tone of voice marki to recepta na stworzenie pożądanego wizerunku w świadomości konsumentów. Sprawdź, jak ją stworzyć .