Pierwszym krokiem do zbudowania silnej i spójnej marki jest strategia marketingowa. Jak ją stworzyć? Kolejną porcję wiedzy zdobędziesz już 12 kwietnia (czwartek) podczas bezpłatnego webinaru „Marek Budowniczy – o tworzeniu strategii marki”.
Strategia marki to podstawowe narzędzie, które powinno towarzyszyć każdej firmie wchodzącej na rynek. To ona zapewnia skuteczny start. Pomaga w ustaleniu pozycji firmy względem konkurencji, znalezieniu jej cech unikatowych, wytyczeniu celów, a także sposobu komunikacji. W jaki sposób stworzyć ją w zaciszu własnego biura lub domu? Dowiedz się tego z webinarów z cyklu „Marek Budowniczy – o tworzeniu strategii marki”. Tym razem czwarta, ostatnia część bezpłatnego szkolenia on-line zostanie poświęcona komunikacji wizualnej oraz tone of voice marki.
Zobacz również
W czasie szkolenia on-line wyjaśnimy:
- czym jest tone of voice, czyli jak określić język marki,
- czym jest key visual, czyli jak pokazać markę, by się wyróżniła,
- czym jest key message i jak powinna wyglądać przykładowa narracja marki,
- czym jest brand communication do’s & don’ts.
Każdy osoba, która zapisze się na webinar dzień po wydarzeniu otrzyma na swój adres e-mail nagrania z wszystkich części webinarium.
Szkolenie on-line odbędzie się 12 kwietnia (czwartek) w godzinach od 20.00 do 21.00. Webinar organizowany jest przez agencję kreatywną Kava Studio z Katowic. Zapisy dostępne są na stronie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Cykl pt. „Marek budowniczy – o tworzeniu strategii marki” został podzielony na cztery części, w których krok po kroku odkrywane są kolejne elementy skutecznej strategii marketingowej. Celem webinaru jest wsparcie oraz edukacja przyszłych, jak i obecnych przedsiębiorców w procesie budowania własnej marki.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Szkolenie poprowadzi Szymon Pieczyński – współwłaściciel oraz dyrektor zarządzający studia kreatywnego Kava Studio. Zawodowo zajmuje się budowaniem strategii brandingowych, tworzeniem planów w oparciu o marketing wartości oraz projektowaniem doświadczeń w usługach i produktach. Doświadczenie zdobywał w pracy chociażby dla takich marek jak Tymbark, Kubuś, Idea Bank, Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia czy Mercedes-Benz. Trener i mentor, zrealizował szkolenia między innymi dla Tesco, Sektor 3.0 czy sieci szkół Broadway Beauty. Wykładowca studiów podyplomowych Public Relations – nowoczesna komunikacja w praktyce na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Członek Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, współtwórca stowarzyszenia GRUBA, Śląski kolektyw ludzi kreatywnych.
Spójna komunikacja wizualna wraz z tone of voice marki to recepta na stworzenie pożądanego wizerunku w świadomości konsumentów. Sprawdź, jak ją stworzyć .