…i spójnej marki jest strategia marketingowa. Jak ją stworzyć? Tego dowiesz się już 22 marca (czwartek) podczas kolejnego bezpłatnego webinaru „Marek Budowniczy – o tworzeniu strategii marki”.
Strategia marki to podstawowe narzędzie, które powinno towarzyszyć każdej firmie wchodzącej na rynek. To narzędzie, które ułatwia i zapewnia skuteczny start. Pomaga w ustaleniu pozycji firmy względem konkurencji, znalezieniu jej cech unikatowych, wytyczeniu celów, a także sposobu komunikacji. To solidny fundament na podstawie, którego układasz wszystkie działania swojej marki. Z jakich elementów składa się strategia? Jak ją zbudować? Tego dowiesz się już 22 marca (czwartek) w godzinach od 20.00 do 21.00 podczas trzeciej części bezpłatnego webinaru, który organizowany jest przez agencję kreatywną Kava Studio z Katowic (link do zapisu: http://bit.ly/2G7DBhy).
Zobacz również
Program szkolenia on-line:
- wyciąganie wniosków z analizy i stawianie hipotezy: jaka marka powinna być dla klientów?
- określanie tożsamości marki:
– insighty (myśli przewodnie, motywatory) grup docelowych,
– funkcje i atrybuty marki,
– korzyści funkcjonalne i emocjonalne wraz z uzasadnieniem,
– wartości i osobowość,
– archetyp,
– główna idea marki (obietnica), - pozycjonowanie marki (macierz percepcji) oraz kluczowych przekazów dla grup.
Cykl webinarów pt. „Marek budowniczy – o tworzeniu strategii marki” został podzielony na cztery części, gdzie krok po kroku odkrywane są kolejne elementy skutecznej strategii marketingowej. Celem webinaru jest wsparcie oraz edukacja przyszłych, jak i obecnych przedsiębiorców w procesie budowania własnej marki. Zapisy na bezpłatne szkolenie online odbywają się na stronie: http://bit.ly/2G7DBhy.
Webinar poprowadzi Szymon Pieczyński – współwłaściciel oraz dyrektor zarządzający studia kreatywnego Kava Studio. Zawodowo zajmuje się budowaniem strategii brandingowych, tworzeniem planów w oparciu o marketing wartości oraz projektowaniem doświadczeń w usługach i produktach. Doświadczenie zdobywał w pracy chociażby dla takich marek jak Tymbark, Kubuś, Idea Bank, Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia czy Mercedes-Benz. Trener i mentor, zrealizował szkolenia między innymi dla Tesco, Sektor 3.0 czy sieci szkół Broadway Beauty. Wykładowca studiów podyplomowych Public Relations – Nowoczesna komunikacja w praktyce na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Członek Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, współtwórca stowarzyszenia GRUBA, Śląski kolektyw ludzi kreatywnych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing