Niezależnie czy pracujecie w korporacji, startupie technologicznym czy w małej firmie, dbanie o efektywność procesów, którymi się zajmujemy, jest kluczowa. Jak to zrobić w jeden dzień? Co możemy zrobić, żeby zmniejszyć koszty związane z procesami biznesowymi o nawet 40%?
Przyjrzyjmy się audytowi procesów biznesowych!
Zobacz również
G1ANT, polsko-brytyjski startup, który na co dzień zajmuje się automatyzacją, przygotował na okres przedświąteczny specjalną promocję – darmowy audyt procesów marketingowych i biznesowych w firmie.
Audyt procesów marketingowych i biznesowych ma na celu zmapowanie procesów lub ich optymalizację oraz zweryfikowanie, czy dany proces można zautomatyzować (i jak zrobić to najlepiej).
Co daje taki audyt?
Jak social media zmieniają współczesną ścieżkę zakupową? [WEBINAR]
- Usprawnienie obecnych procesów i zdobycie informacji dot. innowacyjnych metod optymalizacji procesów i działań w firmie.
- Ocena i identyfikacja wąskich gardeł w pracach różnych działów.
- Wiedza o procesach, które dana organizacja jest w stanie zautomatyzować, jakim kosztem i kiedy taka automatyzacja przyniesie zwrot z inwestycji (zarówno czasowy, jak i finansowy!)
Z doświadczenia G1ANT-a wynika, że usprawnienie procesów i wprowadzenia automatyzacji potrafi zmniejszyć koszty operacyjne wielu procesów o nawet 40%!
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jak przebiega audyt?
- Wypełniacie formularz na stronie.
- Konsultant G1ANT-a kontaktuje się z Wami, żeby ustalić termin rozmowy i audytu.
- Rozmawiacie o procesach oraz uzyskujecie dokument z dedykowanym audytem.
G1ANT oferuje limitowaną liczbę darmowych audytów (na ten moment jest 14 dostępnych miejsc), więc nie czekajcie z zarezerwowaniem takich konsultacji, bo za chwilę może ich po prostu już nie być!
Audyt zarezerwujecie na stronie: bit.ly/DarmowyAudytOdG1ANT