Niezależnie czy pracujecie w korporacji, startupie technologicznym czy w małej firmie, dbanie o efektywność procesów, którymi się zajmujemy, jest kluczowa. Jak to zrobić w jeden dzień? Co możemy zrobić, żeby zmniejszyć koszty związane z procesami biznesowymi o nawet 40%?
Przyjrzyjmy się audytowi procesów biznesowych!
Zobacz również
G1ANT, polsko-brytyjski startup, który na co dzień zajmuje się automatyzacją, przygotował na okres przedświąteczny specjalną promocję – darmowy audyt procesów marketingowych i biznesowych w firmie.
Audyt procesów marketingowych i biznesowych ma na celu zmapowanie procesów lub ich optymalizację oraz zweryfikowanie, czy dany proces można zautomatyzować (i jak zrobić to najlepiej).
Co daje taki audyt?
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
- Usprawnienie obecnych procesów i zdobycie informacji dot. innowacyjnych metod optymalizacji procesów i działań w firmie.
- Ocena i identyfikacja wąskich gardeł w pracach różnych działów.
- Wiedza o procesach, które dana organizacja jest w stanie zautomatyzować, jakim kosztem i kiedy taka automatyzacja przyniesie zwrot z inwestycji (zarówno czasowy, jak i finansowy!)
Z doświadczenia G1ANT-a wynika, że usprawnienie procesów i wprowadzenia automatyzacji potrafi zmniejszyć koszty operacyjne wielu procesów o nawet 40%!
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jak przebiega audyt?
- Wypełniacie formularz na stronie.
- Konsultant G1ANT-a kontaktuje się z Wami, żeby ustalić termin rozmowy i audytu.
- Rozmawiacie o procesach oraz uzyskujecie dokument z dedykowanym audytem.
G1ANT oferuje limitowaną liczbę darmowych audytów (na ten moment jest 14 dostępnych miejsc), więc nie czekajcie z zarezerwowaniem takich konsultacji, bo za chwilę może ich po prostu już nie być!
Audyt zarezerwujecie na stronie: bit.ly/DarmowyAudytOdG1ANT