Część firm szuka takiej przewagi w unikalnej relacji jaką starają się wybudować ze swoimi klientami.
A Ty?
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Weź udział w największym spotkaniu sprzedaży w Polsce i dowiedz się między innymi:
- Jak odnieść sukces w sprzedaży dzięki budowaniu relacji z klientem?
- Jak przejmować rynek w czasie kryzysu?
- Czy wielokanałowość poprawia sprzedaż ?
- Jak zmniejszyć rotację w działach sprzedaży?
- Jak myśleć w 3d i wyróżnić się z tłumu?
- Jak istotne jest customer intelligence w sprzedaży?
Podczas dwudniowego Kongresu mają Państwo możliwość wyboru spośród 7 różnych ścieżek tematycznych, a trzeciego dnia 3 równoległe warsztaty interaktywne. Podczas V edycji Kongresu spotkają się eksperci i praktycy reprezentujący firmy wytyczające nowe trendy, liderzy w swoich branżach oraz dostarczyciele nowatorskich rozwiązań. Wśród blisko 40 znakomitych prelegentów zobaczymy między innymi: prof. Witolda Orłowskiego – byłego doradcę ekonomicznego Prezydenta RP, członka Rady Gospodarczej przy Premierze RP, głównego doradcę ekonomicznego PricewaterhouseCoopers Polska; Andiego Hanselmana – uznanego eksperta w zakresie zwiększania konkurencyjności w biznesie; Granta Leboffa – autora bestsellera „Terapia sprzedażowa”, Szymona Kudłę – eksperta w zakresie przywództwa, innowacyjności i przedsiębiorczości w biznesie; Michała Abramczyka – Dyrektora Rozwoju Biznesu w Noble Banku czy Krzysztofa Belinga – autora sukcesu marki FRUGO.
Kongres Sprzedaż to również networking i wyśmienita zabawa podczas wieczornego Bankietu w klubie De Lite, 18 lutego.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing