Jakdojade promuje podróże pociągiem po całej Polsce

Jakdojade wychodzi z miast i wprowadza planer podróży kolejowych. Nowe przełomowe rozwiązanie pozwala wsiąść do pociągu i planować przejazdy po całej Polsce. Ruszyła także kampania, którą dla Jakdojade przygotował dom mediowy Mediahub.
O autorze
1 min czytania 2022-10-14

Kolejna innowacja Jakdojade dla podróżnych w całej Polsce oznacza możliwość skorelowania przesiadek i wygodniejsze przejazdy nie tylko autobusami, tramwajami, czy jak w Warszawie metrem, ale także pociągami krajowymi i wybranymi międzynarodowymi.

Śledzenie połączeń kolejowych było dotąd możliwe w Jakdojade wyłącznie w dużych aglomeracjach, czyli tam, gdzie funkcjonuje kolej miejska i podmiejska. Ale teraz wychodzimy daleko poza miasta, a nawet województwa. Użytkownicy Jakdojade mogą wygodnie zaplanować swoje przejazdy pociągami z jednej miejscowości do innych, z jednego końca Polski na drugi. Wyszukiwarka połączeń międzymiastowych wskaże im najodleglejsze czy zaawansowane trasy kolejowe – na przykład z Krakowa do Świnoujścia czy dostępne z Polski połączenia zagraniczne – mówi Bartosz Burek, prezes Jakdojade.

Jak korzystać z wyszukiwarki międzymiastowej w Jakdojade?

Wyszukiwarki międzymiastowej można używać w aplikacji oraz na stronie Jakdojade.pl w wersji beta. Użytkownicy znajdą w niej połączenia proponowane przez przewoźników kolejowych działających w Polsce, m.in. PKP Intercity, POLREGIO, Koleje Mazowieckie, Koleje Dolnośląskie, Łódzką Kolej Aglomeracyjną, Koleje Małopolskie i inne. Możliwe jest wyszukiwanie tras na terenie kraju oraz połączeń zagranicznych – bezpośrednio z Polski.

Chcąc zaplanować podróż międzymiastową, należy wskazać punkt startowy i końcowy, określić czas, a następnie wybrać jedno z podpowiadanych połączeń kolejowych. Co ważne, dzięki danym od przewoźników, Jakdojade wyświetli również informację o przewidywanym opóźnieniu pociągu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Rusza kampania #KolejNaJakdojade

Razem z nowa funkcją w Jakdojade, ruszyła również kampania reklamowa #KolejNaJakdojade, która powstała w efekcie współpracy Jakdojade, domu mediowego Mediahub Poland oraz Ringier Axel Springer Polska. W ramach komunikacji digital wykorzystywane są banery (desktop, mobile, smsy). Dodatkowo prowadzone są działania w social mediach (FB, Instagram, TikTok) oraz w aplikacji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Grupą docelową są mieszkańcy dużych miast w wieku 18-50 lat. Celem kampanii jest promowanie nowej funkcjonalności wśród obecnych użytkowników, ale i pozyskanie nowych.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się