Kampania ma na celu edukację Polaków z zakresu łączenia kolorów we wnętrzach. Realizowana będzie w kilku etapach. Działania są zaplanowane do końca 2015 roku.
Kolorowa Polska to ogólnopolska kampania, której zamierzeniem jest edukowanie Polaków z zakresu skutecznego łączenia kolorów. Podczas trwania pierwszego etapu kampanii Biuro Podróży Reklamy bada preferencje dotyczące łączenia kolorów w kontekście ich miejsca zamieszkania, płci, wieku oraz skojarzeń. Kampania jest realizowana przy wykorzystaniu zarówno narzędzi on-line, jak i działań ambientowych, z dużym naciskiem na materiały video. BPR podczas akcji „Kolorowa Polska” zbiera dane, które gromadzone w trakcie akcji będą automatycznie aktualizowane na stronie, w formie infografik i podsumowań. Pozyskane informacje zostaną wykorzystane w artykułach i innych materiałach kierowanych do mediów w ramach kampanii PR.
Zobacz również
Równolegle uruchomione zostały działania „Eksperta Dekoral”, który będzie odpowiadał Polakom na pytania dotyczące urządzania swoich wnętrz. Na wybrane pytania, zostaną również przygotowane dedykowane, spersonalizowane odpowiedzi w formie video, w których wystąpi Kamdi Sosnowska, oraz Bartosz Głogowski, Eksperci Dekoral.
Patroni medialni: Avanti.pl, Budnet.pl, ChceszMieszkac.pl, domhobby.pl, Domosfera.pl, Palapa, Purpose, WP, Cztery Kąty i Ładny Dom.
Kampania rozpoczęła się w drugiej połowie kwietnia i potrwa do końca 2015 roku. Za nadzór nad kampanią po stronie klienta odpowiada Wojciech Kapelusz – online marketing manager, natomiast po stronie agencji – Maciej Mazur, project manager oraz Robert Sosnowski, managing director.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing