„Jakość ma znaczenie”: liderzy branży motoryzacyjnej łączą siły, by pomóc podnosić standardy w warsztatach

„Jakość ma znaczenie”: liderzy branży motoryzacyjnej łączą siły, by pomóc podnosić standardy w warsztatach
Najwięksi przedstawiciele branży motoryzacyjnej łączą siły, aby podnieść standardy usług warsztatowych. Już 24 marca br. rusza ogólnopolska kampania edukacyjna „Jakość ma znaczenie”, której celem jest promowanie świadomego wyboru renomowanych części jakości OE oraz podnoszenie kompetencji mechaników i właścicieli warsztatów.
O autorze
1 min czytania 2025-03-24

Inicjatywa koncentruje się na znaczeniu jakości komponentów dla bezpieczeństwa, rozwoju biznesu oraz budowania trwałego zaufania klientów.

Jakość odgrywa kluczową rolę w branży motoryzacyjnej na każdym etapie pracy warsztatu. Wybór odpowiednich części i komponentów ma bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo pojazdów, trwałość napraw oraz satysfakcję klientów. W warunkach rosnącej konkurencji i coraz większych oczekiwań rynkowych warsztaty powinny opierać swoją działalność na najwyższych standardach jakości, aby zapewnić długoterminowy rozwój i budować zaufanie klientów„Jakość ma znaczenie” to nie tylko hasło – to idea, która stała się fundamentem startującej kampanii edukacyjnej, dedykowanej mechanikom i właścicielom warsztatów samochodowych.

Za inicjatywą stoją kluczowi partnerzy branżowi – ponad 50 liderów rynku OE, działających na terenie Polski. Wspólnie dostarczają wartościowe materiały edukacyjne, informują o najnowszych trendach i narzędzia wspierające mechaników w codziennej pracy. Kampania pokazuje, jak stawianie na jakość wpływa nie tylko na bezpieczeństwo na drogach, ale także na rozwój kariery mechanika, renomę warsztatu oraz długoterminowe zaufanie klientów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ramach kampanii odbędą się m.in. warsztaty branżowe, spotkania z ekspertami oraz publikacje edukacyjne, które wyjaśnią, dlaczego warto inwestować w części wysokiej jakości i jak skutecznie przekonywać klientów do świadomych wyborów. Kluczowym aspektem działań jest również wsparcie właścicieli warsztatów w kształtowaniu wysokich standardów oraz profesjonalnej obsługi klientów.

Kampania „Jakość ma znaczenie” to inicjatywa, która z powodzeniem działa już na głównych rynkach europejskich, gromadząc szerokie grono odbiorców. W Niemczech, na przykład, projekt przyciągnął tysiące mechaników i właścicieli warsztatów, którzy dzięki kampanii podnieśli standardy swojej pracy i zyskali większe zaufanie klientów. Teraz kampania „Jakość ma znaczenie” wchodzi na polski rynek, by wspierać polskich mechaników w budowaniu świadomego i profesjonalnego podejścia do wyboru części zamiennych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W kampanię zaangażowanych jest ponad 50 organizacji, które wspólnie dążą do podniesienia standardów w warsztatach. Inicjatywa nie tylko dostarcza mechanikom i właścicielom warsztatów wartościowej wiedzy, ale również tworzy platformę wymiany doświadczeń i najlepszych praktyk, które realnie wpłyną na poprawę bezpieczeństwa na polskich drogach.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Synergia pracy wszystkich Partnerów zaangażowanych w kampanię przełoży się na zwrócenie uwagi na ten istotny problem. Nasze kolejne działania pozwolą dotrzeć nie tylko do mechaników, ale także do właścicieli warsztatów i młodych osób uczących się zawodu. To kluczowe, by już na etapie edukacji zawodowej podkreślać, jak ogromny wpływ na bezpieczeństwo i rozwój biznesu ma stosowanie części wysokiej jakości – mówi Monika Dąbrowska, Koordynatorka Kampanii „Jakość ma znaczenie” w Polsce – tłumaczy Monika Dąbrowska, Koordynatorka Kampanii „Jakość ma znaczenie”.

Grafiki: mat. pras.