Fot. Aneta i Filip Gębscy
Jakub Eichelberger swoje ponad piętnastoletnie doświadczenie zdobywał na różnorodnych stanowiskach agencji reklamowej: od stratega, szefa działu strategii strategii, poprzez zarządzającego UX-ową i technologiczną częścią biznesu oraz zarządzającego wydzielonym business unitem, aż po prowadzącego reorganizację pracy agencji. Wynikiem tej reorganizacji jest design oraz implementacja zmienionego procesu projektowego, do którego obsługi powstał nowy zespół Creative Project Management. Jakub swoje bogate doświadczenie wykorzystywał również w aktywności na rzecz branży reklamowej: był członkiem jury Effie 2018, Innovation Award 2014 i Young Media Creative 2014 oraz członkiem Rady Programowej Innovation Award w latach 2016-2018.
Zobacz również
– Wierzę, że najbardziej popularny w Polsce model pracy agencji reklamowej oparty na podziale na client service, kreację, strategię i produkcję nie został stworzony do obsługi złożonych, coraz szybszych nowoczesnych kampanii. Moim zadaniem jest rozwijanie w DDB Warszawa innego systemu pracy. Sercem każdego projektu jest u nas creative project manager, który czuwa nad harmonogramami i koordynacją pracy, tak aby projekty były realizowane możliwie najlepiej i w jak najkrótszym czasie. Dzięki temu akant może skupić się na byciu merytorycznym partnerem dla swojego klienta. Strateg z kolei buduje z nim bezpośrednią relację i wraz z akantem dba o rozwój jego biznesu, a nie tylko o przekaz konkretnej kampanii – mówi Jakub Eichelberger, nowy członek zarządu DDB Warszawa.
– Bardzo się cieszę, że Kuba formalnie dołączył do zarządu, co tylko potwierdza jego od dawna znaczącą rolę w rozwijaniu agencji. Czujemy się jedną z najlepszych agencji na rynku, rozumiemy jednak, że musimy wciąż się rozwijać, żeby się utrzymać na takiej pozycji. Kuba był ważnym elementem procesu włączania strategów w zarządzanie i budowanie relacji z klientami, który przechodziliśmy jakiś czas temu. Teraz zmieniamy sposób prowadzenia projektów i, zainspirowani rozwiązaniami z adam&eve DDB, tworzymy zespół kierujący projektami wewnątrz agencji – Creative Project Management. Kuba jest odpowiedzialny nie tylko holistycznie za część operacji agencji, ale również za rozwój nowej organizacji pracy – komentuje Szymon Gutkowski, managing director, DDB Warszawa.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]