Jakub zaczął pracę w reklamie ponad 10 lat temu od fotografii, natomiast od 6 lat zajmuje się również filmem. Z początku pracował jako operator, lecz wrodzona ciekawość i ciągła chęć rozwoju popchnęła go w stronę reżyserii.
Oprócz tematyki foodowej, czuje się swobodnie także w reklamach kosmetyków i filmach beauty. Jego umiejętności sprawdzają się wszędzie tam, gdzie potrzebne są zaawansowane rozwiązania techniczne oraz dbałość o każdy detal. Aby podkreślić atrakcyjność swoich filmów, często wykorzystuje motion control oraz kamery high speed. Ktoś mógłby powiedzieć, że osiągnął w tym już mistrzostwo. W robieniu filmów, najwięcej satysfakcji sprawia mu opowiadanie historii w sposób niecodzienny i zaskakujący. Niemniej ważne, jest także odnajdywanie piękna w czymś tak pozornie prozaicznym jak jedzenie. Czeka ono, ukryte w jego fakturach, kształtach oraz kolorach.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Dotychczas pracował dla takich klientów jak: Biedronka, Orlen, E.Wedel, Tarczyński, Ludwig Schokolade, D’Alchemy, AVON, DOVE.