Jakub Kowalik i Kraska awansują na stanowisko creative leads w Cut The Mustard

Jakub Kowalik i Kraska awansują na stanowisko creative leads w Cut The Mustard
Jakub Kowalik i Maciej Kraska, dotychczas seniorski team kreatywny Cut The Mustard, od maja obejmują stanowisko creative lead i pokierują pracą zespołów kreatywnych agencji. Będą raportować bezpośrednio do Michała Oleksowa, creative directora.
O autorze
1 min czytania 2024-05-08

Jakub Kowalik  z branżą reklamową związany jest od 14 lat. W portfolio posiada takie marki jak m.in.: Play, Lech, Lidl czy Electrolux. Maciej Kraska w reklamie pracuje od blisko 10 lat. W swojej karierze był zaangażowany w obsługę oraz tworzenie kampanii i platform dla takich klientów jak m.in. Lech, Play, Pizza Hut czy Sokołów. W Cut The Mustard Kowalik i Kraska pracują od ponad 3 lat, prowadząc takich klientów jak m.in. Electrolux, Brown Forman czy Doritos.

– Kuba i Maciek od dawna skutecznie prowadzą najważniejsze projekty agencji. Cieszę się, że przed nami nowy, ekscytujący rozdział – wierzę, że przyniesie on jeszcze lepszą jakość w kreacji i nowe, świetne projekty pod ich przewodnictwem – mówi Michał Oleksów, creative director agencji.

 Z agencją po czterech latach rozstaje się Kuba Kiraga, dotychczasowy creative lead.

Zdjęcie główne: mat. pras.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj