Jakub Kowalik z branżą reklamową związany jest od 14 lat. W portfolio posiada takie marki jak m.in.: Play, Lech, Lidl czy Electrolux. Maciej Kraska w reklamie pracuje od blisko 10 lat. W swojej karierze był zaangażowany w obsługę oraz tworzenie kampanii i platform dla takich klientów jak m.in. Lech, Play, Pizza Hut czy Sokołów. W Cut The Mustard Kowalik i Kraska pracują od ponad 3 lat, prowadząc takich klientów jak m.in. Electrolux, Brown Forman czy Doritos.
– Kuba i Maciek od dawna skutecznie prowadzą najważniejsze projekty agencji. Cieszę się, że przed nami nowy, ekscytujący rozdział – wierzę, że przyniesie on jeszcze lepszą jakość w kreacji i nowe, świetne projekty pod ich przewodnictwem – mówi Michał Oleksów, creative director agencji.
Zobacz również
Z agencją po czterech latach rozstaje się Kuba Kiraga, dotychczasowy creative lead.
Zdjęcie główne: mat. pras.
![Playbook NM #2: Cross-border e-commerce. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/03/wypelnij-ankiete-142x0-c-default.jpg)
Playbook NM #2: Cross-border e-commerce. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]