– Spacecamp to unikalna kombinacja utalentowanych ludzi, którzy przez ostatnie lata pracowali dla największych globalnych marek, realizując projekty z Genewą, Londynem, Nowym Jorkiem czy Dubajem. Są autorami strategii, designu i wdrożeń kompleksowych ekosystemów digitalowych. Jestem ogromnie podekscytowany tym projektem, bo z góry zakładamy nieustanny rozwój, który jest połączony z ciągłymi zmianami w innowacyjnych technologiach i zachowaniach konsumenckich – mówi Jakub Krawczyk, CEO Spacecamp.
– Przynależność do platformy marketingowo – technologicznej Brand New Galaxy, daje ogromne możliwości wykorzystania efektu synergii. Jestem przekonana, że Kuba idealnie sprawdzi się w nowej roli i miejscu, w 100% czerpiąc z potencjału zarówno Spacecampu jak i BNG – dodaje Olga Adamkiewicz, CEO platformy Brand New Galaxy.
Zobacz również
– Jestem pewien, że wspólnie z Kubą będziemy w stanie realizować projekty na niespotykanym do tej pory poziomie, tworząc nową jakość na rynku digitalowym, która nie ma konkurencji nie tylko w Polsce, ale i na świecie – dodaje Marek Palak, Managing Partner Spacecamp.
Spacecamp jest agencją kreatywno – technologiczną, która wykorzystując możliwości digital, projektuje komunikację marki z konsumentami, pomagając klientom rozwijać biznes. Zaczynając od strategii, UX, desingu po development aplikacji web i mobilnych, optymalizacje KPI czy lokalizacje platform na poziomie zarówno regionalnym, jak i globalnym.
Jakub jest Absolwentem Informatyki i Ekonometrii na Uniwersytecie Łódzkim. Zasiadał w jury takich konkursów jak Effie czy Media Trendy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Więcej informacji o Spacecamp na stornie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing