Z GoldenSubmarine jest związany od blisko czterech lat, a z branżą marketingową – od sześciu.
Jakub Kwaczyński w ostatnim czasie pracował nad strategią komunikacji w Internecie takich marek jak NIVEA Polska (NIVEA, NIVEA Baby, NIVEA Men), Zott, Grupa Żywiec, ING czy Nesperta (hihybrid).
Zobacz również
Był prelegentem wielu wydarzeń branżowych, m.in. Forum IAB 2017, Forum Marketingu Zintegrowanego, MIXX Conference. Jego teksty oraz wypowiedzi eksperckie ukazały się na łamach „Harvard Business Review Polska”, „Media & Marketing Polska”, „Press”, „Online Marketing Polska” czy „Marketing w Praktyce”.
Jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego i Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. Obecnie współtworzy specjalność Marketing Online na UAM w Poznaniu.
Reklamą interesuje się od dziecka. „Jeszcze w latach dziewięćdziesiątych domowa kablówka łapała niemieckie kanały RTL i VOX, gdzie kolorowe, doinwestowane reklamy Maggi, Playmobil czy Vick fascynowały mnie bardziej niż niejedna kreskówka w polskiej telewizji” – wspomina Jakub Kwaczyński. Wolny czas dzieli – jak przyznaje – między gotowanie, podróże i znajomych oraz kiepskie żarty i memy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing