TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Jakub Polakowski w zespole Havas Intelligence jako strategy director

Havas Media Group wzmacnia kompetencje w obszarze strategii komunikacji marketingowej. W lutym do zespołu Havas Intelligence dołączył Jakub Polakowski, który objął stanowisko strategy director.
O autorze
1 min czytania 2022-02-11

W lutym do Havas Media Group dołączył Jakub Polakowski obejmując stanowisko strategy directora w zespole strategiczno-badawczym Havas Intelligence. Jakub sprawnie łączy wiedzę o kanałach online i offline – przez ostatnie 8 lat jako strategy director w K2 Precise zajmował się tworzeniem strategii mediowych i doradztwem strategicznym zarówno dla głównych klientów agencji, jak i w ramach procesów new business. To strateg mediowy z kilkunastoletnim doświadczeniem w prowadzeniu klientów z wielu różnych kategorii, m.in. Coca-Cola, Mondelez, Fiat, Honda, Samsung, LG, PZU, Raiffeisen Polbank, UPC, TUI, Allegro, Carrefour, Nutricia, Danone, GSK, USP Zdrowie czy L’Oréal. Współtworzył jeden z pierwszych działów digital media na polskim rynku agencyjnym w ramach Grupy Publicis.

Jakub Polakowski na stanowisku strategy directora będzie odpowiedzialny za strategiczne wsparcie zarówno obecnych klientów, jak również nowych podczas procesów z obszaru new business. Jego kompetencje wzmocnią także zespół w zakresie rozwoju nowych produktów analityczno-badawczych, pozwalających na bieżące mierzenie efektywności prowadzonych działań reklamowych. Będzie raportować bezpośrednio do szefowej zespołu – Anny Kuropatwy, head of strategy.