W lutym do Havas Media Group dołączył Jakub Polakowski obejmując stanowisko strategy directora w zespole strategiczno-badawczym Havas Intelligence. Jakub sprawnie łączy wiedzę o kanałach online i offline – przez ostatnie 8 lat jako strategy director w K2 Precise zajmował się tworzeniem strategii mediowych i doradztwem strategicznym zarówno dla głównych klientów agencji, jak i w ramach procesów new business. To strateg mediowy z kilkunastoletnim doświadczeniem w prowadzeniu klientów z wielu różnych kategorii, m.in. Coca-Cola, Mondelez, Fiat, Honda, Samsung, LG, PZU, Raiffeisen Polbank, UPC, TUI, Allegro, Carrefour, Nutricia, Danone, GSK, USP Zdrowie czy L’Oréal. Współtworzył jeden z pierwszych działów digital media na polskim rynku agencyjnym w ramach Grupy Publicis.
Jakub Polakowski na stanowisku strategy directora będzie odpowiedzialny za strategiczne wsparcie zarówno obecnych klientów, jak również nowych podczas procesów z obszaru new business. Jego kompetencje wzmocnią także zespół w zakresie rozwoju nowych produktów analityczno-badawczych, pozwalających na bieżące mierzenie efektywności prowadzonych działań reklamowych. Będzie raportować bezpośrednio do szefowej zespołu – Anny Kuropatwy, head of strategy.