Kuba Sagan związany jest z reklamą od pięciu lat. Do The Digitals przyszedł z Young&Rubicam, gdzie jako copywriter tworzył kampanie ATL m.in. dla Plusa, Żywiec Zdrój i Danone (Fantasia, Danio). Doświadczenie w tworzeniu reklam internetowych zdobywał realizując projekty m.in. dla Ministerstwa Spraw Zagranicznych, Ministerstwa Rozwoju Regionalnego i Microsoftu. Sagan ma na koncie brązowe Effie oraz kilka wyróżnień na polskich i zagranicznych festiwalach, w tym na KTR Young Creatives.
– Szukaliśmy do naszego zespołu osoby, która będzie miała duże doświadczenie w mediach tradycyjnych a jednocześnie z entuzjazmem będzię poszerzać swoje kompetencje w obszarze interaktywnym. Dla mnie to ważne, gdyż dochodzi do synergii doświadczeń, która jest inspirująca i twórcza. Kuba jest świetną osobą i idealnie wpisuje się w te założenia – mówi Michał Kobierzewski, dyrektor kreatywny The Digitals.