Do nowych obowiązków Jakuba Szustaka będzie należało kompleksowe zarządzanie kanałami digital dla Unielevera. Jako manager 12 – osobowego zespołu Szustak będzie odpowiadał za planowanie i egzekucję aktywności w obszarach: programmatic, social, SEM, e-commerce i performance. Nowy group media manager będzie także koordynował pracę pomiędzy Unilever Digital Hub a Mindshare.
Wcześniej jako media manager, koordynował działania z zakresu planowania mediów dla dwóch kategorii produktowych Unilevera – żywności i napojów orzeźwiających oraz lodów. Prowadził także szereg projektów digitalowych dla największych marek z portfolio klienta. Jako lider 7 – osobowego zespołu odpowiadał za wysoką jakość obsługi.
Zobacz również
Jakub Szustak w Mindshare pracuje od marca 2019 roku. Bezpośrednio przed dołączeniem do agencji przez rok pełnił funkcję communications managera w Dentsu X, dokąd przeszedł z Carat Poland.
Posiada certyfikat DIMAQ, a w ciągu swojej kariery zawodowej ukończył wiele kursów i szkoleń, w tym m.in. Szkołę strategii marki SAR, Szkołę strategii marki MEC, czy Best In Management – Dentsu Aegis Network. Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego.
Prywatnie entuzjasta footballu, który trenował przez 12 lat.
Wrocław na ustach całej Europy. Reklama za 232 mln złotych dzięki finałowi Ligi Konferencji
Słuchaj podcastu NowyMarketing