Z początkiem marca 2019 roku Jan Domański dołączył do zespołu hybrid.ai, gdzie będzie odpowiedzialny przede wszystkim za rozwój oferty produktowej dla domów mediowych i agencji reklamowych. Ponadto będzie wspierał wdrażanie na polskim rynku nowych rozwiązań firmy, takich jak TV Sync, czyli narzędzia do synchronizacji telewizyjnych kampanii reklamowych z kanałami mobile i desktop.
– Dołączenie Jana Domańskiego do zespołu to dla naszej firmy bardzo istotne wydarzenie – wyjaśnia Dmitriy Shevchenko, CEO Poland, hybrid.ai. – Wierzę, że jego bogate doświadczenie i doskonała znajomość branży pozwolą nam skutecznie dotrzeć do klientów z unikalną ofertą, jaką dla nich przygotowaliśmy i z powodzeniem wprowadzić na polski rynek unikalne rozwiązania, jak na przykład TV Sync – dodaje Shevchenko.
Zobacz również
Jan Domański w branży mediowej pracuje od 2006 roku. Przed dołączeniem do zespołu hybrid.ai, odpowiadał za business development w firmie Selectivv. Wcześniej był m.in. szefem sprzedaży w Royal Ad oraz senior account managerem w Agora Performance. Rozwijał też ofertę reklamową serwisów społecznościowych Epuls.pl oraz Grono.net.