W styczniu warszawski oddział GetHero zasilił Jan Kmiecik, który objął stanowisko sales managera. Dołączył do zespołu handlowego, prowadzonego przez Łukasza Walczaka. W agencji specjalizującej się w influencer marketingu będzie on odpowiedzialny za kontakt z bezpośrednimi klientami firmy i za poszerzanie możliwości współpracy z GetHero.
– Jest mi niezmiernie miło, że mogę dołączyć do tak profesjonalnego zespołu, jaki tworzą pracownicy GetHero. Bardzo dobre wyniki agencji i ilość prowadzonych przez nich współprac świadczą o potencjale firmy jako miejsca do mojego rozwoju. Działania na rzecz GetHero i ich klientów to wyzwania, których nie mogę się już doczekać – mówi Jan Kmiecik.
Zobacz również
Nowy sales manager przez ostatnie trzy lata pracował w Abstra. Pozyskiwał dla nich nowych klientów, szukających wyróżniających się rozwiązań w marketingu internetowym, ze szczególnym nastawieniem na budowanie nieszablonowych formatów wideo, w tym dedykowanych markom kanałów na YouTubie. Jego klientami byli m.in. Olimp, Dolina Noteci, PZU, WiX, Warner Bros. Jan Kmiecik ma również doświadczenie w marketingu, które zdobywał w Phillip Morris International oraz w Mediakraft TV.
Pod koniec 2020 roku do zespołu agencji influencer marketingu dołączyła także Noemi Skwiercz oraz Kamil Jaworski. Oboje objęli stanowiska junior project managerów w dziale gamingu agencji zarządzanym przez Karola Sado, head of gaming w GetHero.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach