Łukasz Jankowski pracę w branży reklamowej rozpoczął w 2000 roku. Przez ostatni rok był związany z Scholz&Friends Warszawa na stanowisku Senior Art Director. Doświadczenie zawodowe zdobywał również, współpracując z agencjami, takimi jak: Isobar Polska, Leo Burnett Warszawa czy Communication Unlimited (obecnie CU). Tworzył i realizował kampanie reklamowe m.in. dla Accor, Amway, L&M, Marlboro, Suzuki Motor Poland, Unilever Polska.
Mirek Kulisz ma ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe. Specjalizuje się w kreatywnym copywritingu, storytellingu i scenariopisarstwie. Ostatnio jako Senior Copywriter pracował w Scholz&Friends Warszawa. Wcześniej był związany m.in. z Ogilvy&Mather Poland, Red8 Advertising czy Euro RSCG (obecnie Havas Media Group Poland). Tworzył i realizował koncepty kreatywne dla marek, takich jak: APAP, BZ WBK, Canal+, Gripex, Harnaś, Peugeot czy Żywiec. Jest współautorem konceptu kreatywnego „Chce się Ż” (Żywiec) oraz twórcą claimu „Chce się Ż”. Do największych kampanii, które współtworzył należą również m.in. „Najlepsza nagroda po robocie” (Harnaś) – nagrodzona złotem w konkursie Effie Awards w kategorii „Long term marketing excellence” oraz „Dla niepokonanych” (Ibuprom). Pracował też przy kampanii Banku Zachodniego WBK z udziałem Kevina Spacey’ego.
Zobacz również
W Walk mocno stawiają na kreację. Poczułem to od razu. To nie jest jedna z tych agencji, które ograniczają się do uśmiechania i wykonywania poleceń klienta. Im naprawdę chcę się robić rzeczy ponadprzeciętne – skomentował swoją decyzję Mirek Kulisz. – Dla mnie kluczowa była rozmowa z Mariuszem Piturą i Tomkiem Dembińskim. Przekonały mnie ich entuzjazm i poczucie humoru – dodał Łukasz Jankowski.
W Walk Creative Jankowski i Kulisz odpowiadają za zarządzanie pracą zespołu kreatywnego, realizującego działania dla Vision Express oraz tworzenie konceptów kreatywnych dla potencjalnych klientów grupy marketingowej Walk.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach