TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Janusze Marketingu” – rusza kolejny projekt Janusza Palikota

„Janusze Marketingu” – rusza kolejny projekt Janusza Palikota
Janusz Palikot zamierza stworzyć społeczność przedsiębiorców o nazwie „Janusze Marketingu”. Były polityk chce ich szkolić i pomóc budować „marki warte miliony”, a z wybranymi – współpracować. Jakie są założenia nowego programu mentoringowego Palikota?
O autorze
2 min czytania 2022-09-21

W ostatnich miesiącach Janusz Palikot dał się poznać jako biznesmen prężnie rozwijający własne marki alkoholowe. Prowadzone z wielkim rozmachem kampanie promujące piwo konopne BUH, wódkę wyBUHową i Wyjebongo wywołały sporo dyskusji. 

Właściciel Browaru Tenczynek i były polityk dzieli się jednak kolejnymi planami biznesowymi. Dostrzegając potencjał w polskich przedsiębiorcach, Palikot postanowił stworzyć projekt „Janusze Marketingu”, w ramach którego podzieli się swoim know-how.

Polacy nie mają sobie równych, jeśli chodzi o kreatywność. Wciąż na rynku mamy ogromny, niewykorzystany potencjał, który chciałbym pobudzić poprzez pokazanie, jak zbudowaliśmy takie marki, jak Wyjebongo, piwo BUH czy wódka wyBUHowa. Robię to razem z moimi wieloletnimi partnerami biznesowymi, strategami i menedżerami marketingu, którzy zjedli zęby na tworzeniu produktów, jakie kochają konsumenci – mówi Janusz Palikot.

Projekt o nazwie „Janusze Marketingu” ma zrzeszać polskich przedsiębiorców i managerów, którzy aspirują do tworzenia wyjątkowych produktów. We współpracy z innymi managerami i ekspertami, Palikot zamierza przyciągnąć ambitnych ludzi, aby wzmocnić polskie marki i „pracować nad wzrostem wartości intelektualnej w projektach”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ramach „Destylarni Biznesu” uczestnicy tego przedsięwzięcia będą mogli skonfrontować własne inicjatywy biznesowe z pozostałymi przedsiębiorcami oraz ekspertami. Dzięki temu mają uzyskać wartościowe uwagi jeszcze przed sprawdzeniem ich na rynku, aby wzmocnić swoją pozycję, zwiększyć sprzedaż i ułatwić dotarcie do klientów. Jak twierdzą pomysłodawcy „Januszy Marketingu” – oceniane prezentacje zyskają szanse na zdobycie „potencjału wielomilionowych marek”.

Janusz Palikot podkreśla, że obecnie ogromne znaczenie mają emocje oraz zaangażowanie społeczności. Przedsiębiorca chwali się, że doświadczenie zdobyte podczas prowadzenia komunikacji w social mediach, a także w działalności politycznej i biznesowej przełoży się na stworzenie „niepowtarzalnego projektu”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Powiedzmy sobie szczerze – nie każdy musi śledzić moje media społecznościowe, ale moje osiągnięcia biznesowe są niepodważalne. 40 lat doświadczeń i wiele sukcesów za mną. Mimo upływu lat potrafię zrealizować biznesowe cele, a moją mocną stroną jest szybkie dostosowywanie się do realiów, reagowanie na zmiany – wylicza Palikot.
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Przedsiębiorca promuje projekt na swoim kanale YouTube oraz na dedykowanej stronie, gdzie przyszli Janusze Marketingu już mogą wykupić dostęp do kursu w przedsprzedaży.

Czy Palikot sprawdzi się w roli mentora? Przypomnijmy, że w ostatnim czasie wiele wątpliwości wzbudził fakt tak szerokiego promowania trunków, podczas gdy Ustawa o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi nakłada liczne ograniczenia w zakresie reklamy alkoholu. Sprawę nagłośnił aktywista Jan Śpiewak, który złożył do prokuratury zawiadomienie o możliwości popełnienia przez Palikota i Wojewódzkiego przestępstwa z art. 452 wspomnianej ustawy.

PS
Szum medialny wokół Wyjebongo powstał ze względu na kontrowersyjną nazwę oraz branding. Z Januszem Palikotem rozmawialiśmy o tym, jaka idea stoi za wódką Wyjebongo i dlaczego ten produkt znajdziemy tylko w jednej sieci sklepów.

fot. youtube.com/Janusz Palikot