Kacperczyk, który jest związany z agencją Cape Morris od momentu jej powstania 8 lat temu, odgrywał kluczową rolę w jej rozwoju i współpracy z dotychczasowymi partnerami biznesowymi.
– W ciągu ostatnich 8 lat Jarek pokazał, że jest nie tylko świetnym ekspertem w swoim obszarze, ale również nieocenionym liderem zespołów. Jego awans jest naturalnym krokiem w rozwoju naszej firmy i poszerzaniu naszych kompetencji. W mojej ocenie, nikt tak bardzo nie nadaje się na stanowisko szefa nowego działu jak Jarek. To jednak sprawia, że musimy znaleźć godnego następcę, który przejmie dotychczasowe obowiązki Jarka – skomentował Mateusz Walaszczyk, CEO Cape Morris.
Zobacz również
Dział design będzie specjalizować się w różnorodnych aspektach projektowania i tworzenia wizualnej części komunikacji reklamowej. Usługi obejmują m.in. projektowanie identyfikacji wizualnej, brandingu, packaging designu, flat designu (ilustracje), namingu czy kreatywnego DTPu. Do jego głównych zadań należeć będzie zarówno wspomaganie innych działów organizacji, w tym działu kreacji, jak i realizowanie różnorodnych projektów dla partnerów agencji.
Natomiast w ogłoszeniu rekrutacyjnym opublikowanym na stronie agencji można znaleźć informację, że poszukiwana jest osoba z doświadczeniem na stanowisku wymagającym zarządzania zespołami. Nowy head of creation będzie odpowiadał za całość projektów i działań realizowanych przez dział Kreacji oraz miał bezpośredni wpływ na rozwój firmy, pracując blisko z zarządem.
Jarek Kacperczyk będzie nadal pełnił obowiązki head of creation do momentu zatrudnienia nowego lidera. Firma jest wdzięczna za jego nieoceniony wkład i czeka z niecierpliwością na kolejny rozdział jego kariery w Cape Morris.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Szczegółowe informacje na temat procesu rekrutacji dostępne są na stronie internetowej agencji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing