Jarosław Czujak dyrektorem zarządzającym BrandTime

O autorze
1 min czytania 2021-03-31

Z początkiem kwietnia Jarosław Czujak obejmie stanowisko dyrektora zarządzającego Domu Kreatywnego Contentu BrandTime, wchodzącego w skład 38Group. Doświadczenie zdobywane podczas wieloletniej pracy z największymi graczami rynku mediowego w Polsce przekuje w zarządzanie firmą, która w ostatnich miesiącach pod jego okiem przeszła restrukturyzację, rebranding i pozyskała nowych klientów takich jak Carrefour, OBI, Tikkurila czy Bank BNP Paribas.

Odpowiadać będzie za budowanie strategii contentowych dla klientów i zarządzanie współpracą z mediami, zespołami produkcyjnymi oraz domami mediowymi.

– Wiemy jak efektywnie osiągnąć wyznaczone cele działań mediowych. Mamy także świadomość, że każdy projekt pojawiający się w głowie klienta, da się zrealizować. Nie istnieją dla nas kampanie niemożliwe, a odpowiednio dobrane narzędzia gwarantują pojawienie się produktu w idealnym miejscu i o doskonałej porze. Kampanie telewizyjne, lokowanie produktów, działania niestandardowe – to wszystko to tylko ułamek tego co robimy jako BrandTime – mówi Jarosław Czujak.

Doświadczenie zawodowe przed dołączeniem do BrandTime Jarosław Czujak zdobywał, pracując w Deloitte Audyt. Odpowiadał tam za dział audytu mediów w Polsce i CEE. Wcześniej przez 11 lat był związany z Grupą TVN, m.in. jako Zastępca Dyrektora Działu Sprzedaży odpowiadał za rozwój sprzedaży specjalnej, produkcję programów, lokowanie produktów oraz eventy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj