Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Jarosław Kołodziejczak i Mikołaj Kulesz awansują w Mind Progress Group

Jarosław Kołodziejczak i Mikołaj Kulesz awansowali w strukturach agencji, obejmując nowo utworzone stanowiska w dziale client service i web projects.
O autorze
0 min czytania 2014-07-08

Jarosław Kołodziejczak dotychczas pełnił funkcję account managera, a obecnie na stanowisku head of client service będzie odpowiedzialny za relacje z kluczowymi klientami firmy, zarządzanie zespołem i realizację planów marketingowych partnerów biznesowych agencji. Wcześniej przez ponad 4 lata był dyrektorem marketingu portalu dlaStudenta.pl. Pełnił także funkcję specjalisty ds. marketingu w Pol-Motors, natomiast w latach 2002-2008 pracował jako marketing manager w sieci szkół językowych Profi-Lingua.

Mikołaj Kulesz jako fronted developer związany jest z Mind Progress Group od maja 2013 roku. Poprzednio przez 5 lat pracował jako grafik komputerowy oraz webdesigner/webmaster m.in dla E-trade, Codmedia i Creativeart, odpowiadając za projektowanie i wdrażanie serwisów internetowych dla klientów z różnych branż. Obecnie w dziale web projects będzie odpowiedzialny za zarządzanie projektami internetowymi oraz koordynowanie prac zespołu.