Pierwsze materiały video, dotyczące mobilności w biznesie z udziałem Jarosława Kuźniara można już zobaczyć na stronie www.huaweimate-worksmart.pl.
„Work Smart Not Hard” to zintegrowana kampania skierowana do segmentu biznesowego, która zakłada komunikację produktów w niestandardowy sposób, z wykorzystaniem wysokiej jakości merytorycznego contentu oraz współpracy z ekspertami, których sukcesy zawodowe mają inspirować innych.
Zobacz również
Do udziału w niej marka Huawei zaprosiła Jarosława Kuźniara, dziennikarza oraz założyciela prężnie rozwijającego się startup’u http://www.goforworld.com i Michała Sadowskiego, CEO Brand24, którzy przygotowują materiały szkoleniowe w formie video. Pomogą one polskim biznesmenom pracować zgodnie z zasadą „Work Smart Not Hard”.
Materiały video z ekspertami dostępne są na specjalnie utworzonej stronie www.huaweimate-worksmart.pl. Oprócz informacji o produktach Huawei z linii Mate: Mate8 i MateBook, można tam znaleźć live streamy ekspertów oraz porady w formacie krótkich filmów video, które mają pomóc w prowadzeniu biznesu w nowym stylu.
Pierwszy z serii poradników video to „Work Smart Not Hard – mobilność we współczesnym biznesie”, w którym Jarosław Kuźniar, korzystając z własnych doświadczeń, opowiada o roli mobilności w prowadzeniu swojej firmy, jak również o zmieniających się okolicznościach mobilnej pracy. Jarosław Kuźniar jest przykładem, że praca nie ograniczona jednym miejscem jest kluczem do sukcesu, bo pozwala efektywniej wypełniać obowiązki, znajdować inspiracje i nowe możliwości.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
„Dzisiaj nie ma znaczenia gdzie pracujesz. To może być pokój surferów gdzieś w okolicach San Diego. Pracownicy doceniają pracodawców, którzy mówią do nich – pracuj tam gdzie Ci wygodnie, ale bądź w tym skuteczny. Częsta zmiana miejsca pracy to zupełnie nowi ludzie, zupełnie nowy kontekst, zupełnie inna perspektywa.” – mówi o mobilności Jarosław Kuźniar.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Na stronie www.huaweimate-worksmart.pl. dostępny jest również materiał video z live streamingu Jarosława Kuźniara, w którym ekspert kampanii opowiadał o swoich doświadczeniach w biznesie i zmianach, jakie niesie ze sobą nowoczesność.
Kolejny materiał z udziałem Jarosława Kuźniara ukaże się 29 września i będzie dotyczył połączenia pasji i pracy, czyli jak realizować biznes w formule 2 w 1. Na połowę października planowany jest również live stream z udziałem Michała Sadowskiego, a zaraz po nim materiały video z jego radami dotyczącymi prowadzenia biznesu w nowym stylu.
Za pomysł kreatywny, strategię i egzekucję kampanii odpowiada agencja Kalicińscy.com. Produkcją contentu video zajmie się Fog Content Agency, należąca do Grupy Kalicinscy.com. Wsparcie PR zapewnia Ogilvy Public Relations Poland, a za wybór i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Maxus.