Kampanię rozpoczyna teaser i spot „To nie jest łzawa historia”, w którym Jasiek pokazuje, że pomimo swojej niepełnosprawności może przekraczać kolejne granice i bariery. Motywuje do ćwiczeń i zaprasza do wspólnej mobilizacji. W kolejnych fazach kampanii pojawią się filmiki i posty, w których Jasiek będzie inspirował do działania. Internauci będą mogli się podzielić swoimi doświadczeniami z Jaśkiem i zadawać mu pytania. Na najciekawsze z nich Jasiek odpowie na końcu kampanii, w oddzielnym filmie Q&A.
Kampania jest kontynuacją czerwcowej komunikacji modeli Renault z serii specjalnej Limited. Działania są zaplanowane w internecie i mediach społecznościowych, na fanpage’u Renault, YouTubie, Instagramie oraz w serwisach VOD.
Zobacz również
Kampania nawiązuje do globalnej kampanii Renault Limited. Za koncepcję kampanii i kreację odpowiada Publicis. Za działania digitalowe odpowiada Publicis DWL. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD.