Jasna strona orzeźwienia – Sunvan Lipton Ice Tea rusza w Polskę

Słoneczny kamper wyruszył w podróż, by przemierzyć Polskę i odkryć przed nami jasną stronę orzeźwienia. Jest to drugi etap projektu wspierającego relaunch marki Lipton Ice Tea, którego koncepcję strategiczną przygotowały agencje DDB Warszawa i Digital One.
O autorze
1 min czytania 2014-05-12

Sunvan wyruszył z Warszawy (10 maja), a na jego mapie podróży znalazły się m.in. Juwenalia czy Festiwal Kolorów w poszczególnych miastach, wybrane uczelnie oraz szkoły średnie. Wraz z nim w miejsca te dotrze 4-osobowa ekipa, która jako gospodarz specjalnie przygotowanych stref chill out (z pufami, leżakami, WiFi) poza animowaniem wspólnej zabawy, przeprowadzać będzie interaktywne samplingi Lipton Ice Tea.

Pierwszy etap akcji toczył się wyłącznie online, gdzie internauci na stronie www.kierunekorzezwienie.pl poprzez grę napełniali pojazd prawdziwym orzeźwieniem tak, by był gotowy do drogi. Inicjując drugi etap kampanii, w serwisie opublikowano zarys trasy słonecznego kampera planowanej na maj. By zwiększyć szanse przyjazdu kampera w zaproponowane miejsca należy brać udział i zbierać dodatkowe punkty w grze opublikowanej na stronie (z kamperem w roli głównej.) Najlepsi gracze będą premiowani nagrodami. Kolejne przystanki Sunvana poznamy w czerwcu. Dodatkowo zarówno na stronie, jak i na profilu Lipton Ice Tea na Facebooku będzie można śledzić relacje z podróży.

Akcji towarzyszyć będzie kampania zasięgowa w internecie, wykorzystująca formy display’owe, mobile, a także formy niestandardowe. Wzmacniać ją będzie intensywna komunikacja w obszarze mediów społecznościowych, m.in.: na Facebooku (dodatkowe konkursy i aktywacje, możliwości interakcji z ekipą Sunvana, kampanie Facebook Ads targetowane regionalnie, skorelowane z planowanymi eventami offline), na Instragamie (konkurs na najlepsze zdjęcia selfie z Lipton Ice Tea lub Sunvanem) oraz w kanale YouTube.

Organizacją podróży Sunvana po kraju zajmuje się agencja Ewesa, a wszelkimi działaniami w internecie oraz dodatkowo synchronizacją działań online oraz offline agencja Digital One, która od 4 lat odpowiada za obecność Lipton Ice Tea w sieci i w tym czasie przeprowadziła dla marki szereg kompleksowych projektów strategicznych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słoneczny kamper, jako symbol niezależności, przygody, podróży i odkrywania nieznanego, wspiera relaunch marki Lipton Ice Tea, prowadzony od kilku tygodni pod hasłem „Jasna Strona Orzeźwienia”. Koncepcję strategiczną – tej kojarzącej się z letnią wolnością i przygodą, szeroko zakrojonej akcji – przygotowały agencje DDB Warszawa i Digital One. Grupą docelową działań są młodzi ludzie w wieku 16-24 lat (tzw. Millennialsi).

Ogólnopolska kampania relaunchowa Lipton Ice Tea, wspierająca zmianę logotypu i opakowań produktów oraz nową komunikację Lipton Ice Tea, rozpoczęła się w drugiej połowie kwietnia. Działania pod hasłem „Jasna strona orzeźwienia” prowadzone są w telewizji, w internecie), w punktach sprzedaży oraz poprzez samplingi produktów Lipton Ice Tea.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się