Happy Hours w Żabce
Żabka przygotowała kolejną oferty na kawę. Po promocji na tańszą kawę z własnym kubkiem czy też abonamencie na kawę, czyli „kawonamencie”, przyszedł czas na Happy Hours.
Kampania potrwa 6 tygodni – rozpoczęła się 18 stycznia br. i zgodnie z hasłem przewodnim obowiązuje rano, w godz. od 6:00 do 10:00. Dzięki ofercie każdy użytkownik Żappki ma możliwość umilenia swojego poranka nie tylko kawą (espresso, kawa czarna, kawa z mlekiem, latte, cappuccino), ale także dowolnym gorącym napojem (herbata, czekolada) w cenie 3 zł za kubek o pojemności do 200 ml. Promocja obowiązuje także w autonomicznych sklepach Żabka Nano.
Zobacz również
Akcji towarzyszy kampania reklamowa w mediach ogólnopolskich i na portalach internetowych oraz spot reklamowy „Jazda z kawkami”:
– Z naszą ofertą kawową jesteśmy obecni na rynku od wielu lat. Serwujemy kawę i inne gorące napoje w każdym z naszych ponad 9000 sklepów. Rekord to 72 szt. sprzedane w minutę! Klienci chętnie korzystają z przygotowywanych przez nas promocji, takich jak tańsza kawa z własnym kubkiem czy „kawonament”. Mamy nadzieję, że równie chętnie rozpoczną poranek z aromatyczną kawą za 3 zł. Może ich do tego przekonać także nasz energetyczny i rozbudzający nowy spot promocyjny, do obejrzenia którego bardzo zachęcam – mówi Jarosław Serednicki, dyrektor marketingu Żabka Polska.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing