„JBB Bałdyga Cup feat. Fortnite!”, czyli kolejna odsłona gamingowej współpracy marki JBB Bałdyga

JBB Bałdyga kontynuuje pozycjonowanie swojej marki w świecie gamingu. Już 26 listopada będzie sponsorem turnieju „JBB Bałdyga Cup feat. Fortnite!”. Transmisja na kanale twitch.tv/beloudgg. Równolegle trwa też kampania digital oraz w mediach społecznościowych.
O autorze
1 min czytania 2022-11-24

JBB konsekwentnie od dłuższego czasu stawia na różne kanały komunikacji, w tym również na te niestandardowe i skierowane do młodszych odbiorców. Efektem jest seria turniejów gamingowych w ramach współpracy z gamingowa agencją kreatywną beLoud, która zajmuje się realizacją kampanii marketingowych połączonych z turniejami dla graczy amatorskich oraz półprofesjonalnych we wszystkich kompetytywnych tytułach gamingowych, w tym m.in. Fortnite, League of Legends, czy Counter-Strike.

Na platformie znajduje się ponad 50 000 aktywnych zawodników biorących udział w turniejach, a łączna widownia generuje na jednym evencie milionowe wyświetlenia w grupie docelowej.

Pod dobrym początku współpracy JBB Bałdyga kontynuuje wspólne działania. Już w weekend będzie sponsorem turnieju online „JBB Bałdyga Cup feat. Fortnite!” na kanale twitch.tv/beloudgg, a w mediach społecznościowych beLoud i JBB pojawiają się treści promujące turniej, markę oraz parówki Polanki.

„Mamy 2000 złotych i chcemy, żebyś je zdobył. Zapisz się do turnieju duo JBB Bałdyga Cup feat. Fortnite!” – tak swój kolejny turniej gamingowy z marką JBB Bałdyga promuje organizator rozgrywek w Fortnite.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
 Kontynuacja współpracy z beLoud związana jest z rynkową ekspansją naszych parówek Polanek – idealnego produktu na szybką i smaczną przekąskę dla pasjonatów gamingu. Dzięki wysokiej zawartości białka Polanki dostarczają energii, która jest konieczna do rozgrywania zwycięskich meczów i turniejów – mówi Andrzej Kowalski, dyrektor sprzedaży i marketingu JBB. Podkreśla przy tym, że współpraca z beLoud, to kolejny przykład nowoczesnej komunikacji marki JBB Bałdyga. – Stale budujemy swoją obecność w życiu konsumentów, jednocześnie skutecznie poszerzamy grono osób, do których kierujemy kolejne grupy produktowe – podsumowuje Andrzej Kowalski.

Słuchaj podcastu NowyMarketing