JBB Bałdyga to jedna z pierwszych w Polsce marek spożywczych, która wykorzystuje algorytmy kreowania obrazów przez sztuczną inteligencję (AI) do stworzenia obrazów jutra, czyli wizji tego, jak zadany temat będzie wyglądał w przyszłości.
„Zabawy z AI są ostatnio na topie, to i my spróbowaliśmy!” – przedstawiła swój pierwszy post na Facebooku marka JBB, w którym stworzyła cztery wizualizacje firmowej maskotki. W kolejnych dniach, firma zaprezentowała idealną kanapkę przyszłości oraz samochód ciężarowy przewożący wędliny JBB, firmowy sklep, opakowania produktów oraz foodtruck.
Zobacz również
– Idziemy z duchem czasu i zgodnie z trendami światowego marketingu, stawiając na ciekawą, angażującą i nowoczesną komunikację – mówi Andrzej Kowalski, dyrektor sprzedaży i marketingu JBB Bałdyga. – Na razie nasze działania obejmują komunikację w mediach społecznościowych, ale nie wykluczamy, że niebawem wykorzystamy możliwości sztucznej inteligencji w tworzeniu opakowań produktów czy kampaniach marketingowych – dodaje.
Posty JBB z grafikami wygenerowanymi przez AI spotkały się z entuzjazmem ze strony osób obserwujących profile marki w mediach społecznościowych, i generują spore zaangażowanie.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
– Nasz pomysł został dobrze przyjęty, dlatego z pewnością nie jest to nasze ostatnie słowo w zakresie komunikacji tworzonej w naszych kanałach przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji – podsumowuje Kowalski.
Słuchaj podcastu NowyMarketing