JBB Bałdyga tworzy kreatywną komunikację, wykorzystując sztuczną inteligencję

Jak powinna wyglądać idealna kanapka? Jak transport przyszłości? A jak firmowa maskotka? Na te i kilka innych pytań odpowiedzi szuka marka JBB Bałdyga wykorzystując do tego sztuczną inteligencję. Efekty wywołują spore zaangażowanie fanów marki w mediach społecznościowych.
O autorze
1 min czytania 2023-03-24

JBB Bałdyga to jedna z pierwszych w Polsce marek spożywczych, która wykorzystuje algorytmy kreowania obrazów przez sztuczną inteligencję (AI) do stworzenia obrazów jutra, czyli wizji tego, jak zadany temat będzie wyglądał w przyszłości.

„Zabawy z AI są ostatnio na topie, to i my spróbowaliśmy!” – przedstawiła swój pierwszy post na Facebooku marka JBB, w którym stworzyła cztery wizualizacje firmowej maskotki. W kolejnych dniach, firma zaprezentowała idealną kanapkę przyszłości oraz samochód ciężarowy przewożący wędliny JBB, firmowy sklep, opakowania produktów oraz foodtruck.

– Idziemy z duchem czasu i zgodnie z trendami światowego marketingu, stawiając na ciekawą, angażującą i nowoczesną komunikację – mówi Andrzej Kowalski, dyrektor sprzedaży i marketingu JBB Bałdyga. – Na razie nasze działania obejmują komunikację w mediach społecznościowych, ale nie wykluczamy, że niebawem wykorzystamy możliwości sztucznej inteligencji w tworzeniu opakowań produktów czy kampaniach marketingowych – dodaje.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Posty JBB z grafikami wygenerowanymi przez AI spotkały się z entuzjazmem ze strony osób  obserwujących profile marki w mediach społecznościowych, i generują spore zaangażowanie.

– Nasz pomysł został dobrze przyjęty, dlatego z pewnością nie jest to nasze ostatnie słowo w zakresie komunikacji tworzonej w naszych kanałach przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji – podsumowuje Kowalski.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się