Głównym zadaniem, jakie otrzymał nowy prezes, będzie umocnienie pozycji firmy jako partnera marketingowego dla marek. Quad Europe jest przekonana, że dzięki wieloletniemu doświadczeniu w roli partnera marketingowego, Jean-Michel Gaffé zrealizuje ten cel.
Kariera prezesa Gaffé zaczęła się w 2005 roku, gdy dołączył do firmy Marin’s International. Pomagał zainicjować działalność drukarni Quad Europe (funkcjonującej wówczas pod nazwą QuadWinkowski) jako strategicznego partnera produkcyjnego Marin’s w Europie. W 2008 roku awansował na stanowisko International Business Development Managera. Do jego zadań należało nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z nowymi i aktualnymi klientami działającymi m.in. w Europie, USA, Południowej Afryce i w Indiach. Po przejęciu Marin’s International przez Quad w 2015 roku, Jean-Michel Gaffé został prezesem i dyrektorem wykonawczym Marin’s International, a rok później objął stanowisko wiceprezesa ds. sprzedaży w dziale In-Store Solutions Quad Europe oraz został członkiem zarządu. Przez ostatnie lata odgrywał znaczącą rolę w rozwoju Quad Europe, biorąc udział w tworzeniu strategii firmy i wspierając ją w utrzymywaniu dobrych relacji z klientami.
Zobacz również
– W Quad Europe inspirują nas dokonania Quad w Stanach Zjednoczonych, która, dzięki udanej transformacji, została liczącym się dostawcą usług marketingowych. Chcemy pójść tą samą drogą – wykorzystać doświadczenia Quad USA i zaadaptować je do europejskich realiów. Dzięki temu, że firma Quad Europe jest obecna w wielu krajach, zdajemy sobie sprawę z licznych różnic między Stanami a Europą, ale jesteśmy gotowi dostosować się do nich. Będziemy działać w zgodzie z obietnicą >>Uncomplicating marketing. Delivering more<<. Naszym celem jest wparcie klientów i optymalizacja ich budżetów marketingowych, aby mogli otrzymywać lepsze rezultaty, nie ponosząc dodatkowych kosztów. Osiągniemy to upraszczając marketing, analizując i rozwiązując problemy, na jakie się natkniemy, agregując wiele procesów w jednym miejscu, a przede wszystkim dzięki partnerskim relacjom z klientami – powiedział nowy prezes Quad Europe.
– Czuję się zaszczycony, że mogę pracować z setkami utalentowanych i pełnych zaangażowania ludzi w Quad Europe. To dzięki ich pracy firma dynamicznie się rozwija. Jestem przekonany, iż wspólnie możemy sprawić, że Quad Europe będzie rozwijać się nadal, w sposób zrównoważony i odpowiedzialny, mając na względzie ochronę środowiska i potrzeby pracowników oraz lokalnych społeczności – dodał Jean-Michel Gaffé.
Proces strategicznych zmian w Quad Europe rozpoczął się trzy lata temu. Firma, która dotychczas była znana głównie z usług drukarskich i produkcji in-store, dąży do przekształcenia się w dostawcę usług marketingowych. Już dziś Quad Europe oferuje wiele komplementarnych rozwiązań, które pozwalają klientom zoptymalizować koszty dzięki realizacji wielu elementów kampanii marketingowych w jednym miejscu. Obecnie portfolio firmy obejmuje druk, produkcję in-store, usługi kreatywne, pre-media, usługi pocztowe i logistyczne, tworzenie contentu i strategii komunikacji, digital marketing, a także doradztwo w zakresie optymalizacji procesów biznesowych.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Kolejnym etapem przemiany będzie wprowadzenie nowego modelu sprzedaży i obsługi klientów, aby firma mogła dostarczać najwyższej jakości usługi reklamowe, contentowe i shopper marketingowe na najważniejszych europejskich rynkach. Wszystko to przy wsparciu dużych i sprawdzonych zakładów produkcyjnych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Szczegóły nowej, kompleksowej oferty Quad Europe przedstawi już tej jesieni.