Na potrzeby kampanii Kat0su przygotowała materiał video, w którym pokazuje trzy makijaże na różne okazje, wykonane jednego dnia. Każdy z nich zmywa Płynem Micelarnym z olejkiem arganowym od Garniera, oceniając jak radzi on sobie z usunięciem makijażu oczu i ust oraz z oczyszczeniem skóry. Kilkakrotne usunięcie mocnego makijażu potwierdza uniwersalność płynu i pokazuje jego skuteczność i kojące działanie na skórę.
Płyn Micelarny z olejkiem arganowym poradzi sobie nawet z najbardziej trwałym makijażem. Realizując tę kampanię chcieliśmy w wiarygodny sposób pokazać „live” jak działa płyn, aby każda kobieta mogła przekonać się na własne oczy, że formuła płynu jest niezwykle skuteczna. Bardzo się cieszymy, że to właśnie Kat0su podjęła z nami to wyzwanie i pokazała jak w jednym geście zmywa 3 różne makijaże. Mam nadzieję, że po obejrzeniu filmów z Kat0su każda z nas podejmie wyzwanie jednego gestu i przekona się na własnej skórze jak działa nasz płyn – powiedziała Berenika Balak, Product Manager marki Garnier – pielęgnacja twarzy.
Zobacz również
W oparciu o materiały przygotowane przez Kat0su powstało kilka wersji video, przeznaczonych do promocji Płynu Micelarnego na stronie marki Garnier, na Facebooku i w serwisach VOD. Produkt promują również kreacje displayowe, screeningi z videotapetami i duże formaty interaktywne oraz spot telewizyjny.
Za strategię komunikacji i przygotowanie kreacji do kampanii odpowiada Newcast, a za zakup mediów Zenith (telewizja) i Value Media (internet).
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing