Za wizerunkową odsłonę wydarzeń oraz relacje ze sponsorami od kwietnia br. odpowiada agencja Brand Voice (Grupa Me & My Friends).
Muzeum Architektury we Wrocławiu powstało w 1965 roku i obecnie jest jedyną w skali kraju instytucją muzealną poświęconą w całości architekturze. Położone przy ulicy Bernardyńskiej, w budynkach dawnego kościoła i klasztoru, posiada w swoich zbiorach eksponaty z okresu kilku stuleci – od średniowiecza do czasów współczesnych.
Zobacz również
Muzeum Architektury nie zamyka sztuki we własnych murach. Przeciwnie, przełamuje granice instytucji i angażuje do udziału w swych projektach odbiorców spoza wąskiego grona historyków oraz architektów. W otwarciu muzeum dla jeszcze szerszej publiczności pomoże Brand Voice (Grupa Me & My Friends). Od kwietnia wrocławska agencja PR wspiera realizację trzech wyjątkowych wydarzeń zaplanowanych w programie na 2018 rok.
W sezonie letnim na skwerze przed budynkiem Muzeum Architektury pojawi się tętniąca życiem pergola. Powstanie tam, zaprojektowany przez Martę Mnich, Lilę Krzycką i Rafała Pieszko, pawilon z okrągłą trybuną oraz kawiarnią, które na co dzień będą miejscem wypoczynku i spotkań dla mieszkańców. Plenerowe otoczenie muzeum przyciągać będzie również koncertami, warsztatami czy pokazami filmowymi, darmowymi i otwartymi dla szerokiej widowni.
Eksperymentowanie ze wspieraniem aktywnego uczestnictwa w kulturze zachęciło nas do pójścia o krok dalej niż do tej pory i otwarcia się na oddolne budowanie programu. W maju, na dwa miesiące przed planowanym otwarciem instalacji, uruchomiony zostanie nabór propozycji, skierowany do wszystkich użytkowników miasta: osób indywidualnych, instytucji, organizacji pozarządowych. Zgłoszenia dotyczyć będą mogły jednorazowych wydarzeń, które zrealizowane zostaną w obrębie plenerowej instalacji przez zgłaszającego przy organizacyjnym i finansowym wsparciu muzeum. – MÓWI KOORDYNATOR PROJEKTU ARCHI-BOX MICHAŁ DUDA.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Jeszcze przed wakacjami Muzeum Architektury zaprosi na wystawę prac prof. Leona Tarasewicza. Polski malarz białoruskiego pochodzenia od 30 lat tworzy dzieła, które wykraczają poza ramy tradycyjnego obrazu na płótnie i papierze. Specjalnie na potrzeby wystawy do muzeum trafią zbiory m.in. z Galerii Arsenał w Białymstoku, warszawskiej Zachęty, Muzeum Narodowego we Wrocławiu i prywatnych zbiorów artysty. Wyjątkową atrakcją będzie też monumentalna instalacja malarska w przestrzeni Muzeum Architektury wykonana przez artystę specjalnie na wrocławską wystawę. Otwarcie jej nastąpi w czwartek 10 maja 2018 roku o godzinie 18.00, wystawa czynna do 26 sierpnia 2018.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W listopadzie i grudniu wrocławskie muzeum w szczególny sposób upamiętni setną rocznicę odzyskania przez Polskę niepodległości. Głównym wydarzeniem tych obchodów będzie wystawa ,,Trzy początki. 1918-1945-1989”. Wyznacza trzy graniczne daty w historii kraju, które jednocześnie otwierały nowe rozdziały w historii architektury. Ekspozycja pokaże budynki – symbole kolejnych przełomów, przedstawi również plany inwestycji, które nigdy nie zostały zrealizowane.
Współpraca nawiązana między jedynym w Polsce Muzeum Architektury a agencją Brand Voice ma na celu promocję powyższych wydarzeń oraz pozyskanie wsparcia sponsorów. Wrocławska firma podzieli się swoim doświadczeniem w prowadzeniu działań wizerunkowych i fundraisingowych w obszarze kultury. Brand Voice włącza się m.in. w organizację CreativeMornings. To poranne spotkania przy śniadaniu i kawie z inspirującymi ludźmi, które odbywają się raz w miesiącu w ponad 180 miastach na świecie, również we Wrocławiu jako jedynym miejscu w Polsce. Wydarzenia są nagłaśniane jako część globalnej inicjatywy, ale jednocześnie pozwalają zaistnieć lokalnym firmom i instytucjom, które mogą w roli sponsorów promować swoją działalność i docierać do aktywnych członków danej społeczności.
Wrocław to miasto z ogromnym potencjałem angażowania lokalnych środowisk do wspólnych działań w obszarze kultury. W mieście regularnie odbywają się nie tylko wielkie imprezy, ale również małe projekty, które integrują mieszkańców i wyzwalają ich pozytywną energię. Biznes coraz chętniej wspiera te inicjatywy, a to tzw. „kreatywne skrzyżowanie” przynosi obu stronom realne korzyści. Kultura, poprzez relacje z biznesem, może pozyskać nowe źródła finansowania oraz czerpać wiedzę biznesową. Biznes może upatrywać w kulturze źródła kreatywności. Jednym z naszych celów jest angażowanie biznesu do działań w zakresie partnerstw na styku tych dwóch światów – PODKREŚLA KATARZYNA BUDZYŃ-PEPŁOWSKA, CEO BRAND VOICE I GOSPODARZ SPOTKAŃ CREATIVEMORNINGSWRO.