EDEKA przedstawiła historię miasta, w którym wszyscy mieszkańcy są otyli. Nawet zwierzęta mają kilka „zbędnych” kilogramów. Widzimy bohaterów, którzy jedząc, nie zwracają uwagi na składniki odżywcze i to, co w istocie jedzą. A jak mówi przysłowie, „jesteś tym, co jesz”!
U głównego bohatera spotu zmiany zaczęły się, gdy podczas obiadu zobaczył ptaka, który bez problemu mógł szybować po niebie – chłopak zapragnął tego samego, ale nadwaga skutecznie mu to uniemożliwiła.
Zobacz również
W ciągu dwóch dni spot odtworzono ponad 2 miliony razy na YouTube i 10 mln na Facebooku.
Klip EDEKA ma wszystko: dobrą historia, muzykę, silny storytelling. Zachęca do zdrowego stylu życia, byśmy mogli w pełni sił realizować wszystkie swoje marzenia!
EDEKA jest jedną z największych, niemieckich sieci supermarketów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Od 2015 roku, każdy spot EDEKA staje się viralem. Wtedy to marka opowiedziała historię starszego pana, który po raz kolejny dowiedział się, że jego dzieci nie odwiedzą go w święta.
W zeszłym roku mogliśmy zobaczyć kampanię, której głównym motywem było przygotowanie do świąt. Market zwracał w niej uwagę na to, jak ważne są wspólnie spędzone z dziećmi chwile.