Jeleń Glenfiddich w centrum Warszawy. Multisensoryczna wystawa początkiem najnowszej kampanii marki

Art. sponsorowany

Jeleń Glenfiddich w centrum Warszawy. Multisensoryczna wystawa początkiem najnowszej kampanii marki
Marka Glenfiddich we współpracy z melt museum stworzyła immersyjną wystawę. Wernisaż odbył się 22 października 2024 roku i rozpoczął najnowszą edycję kampanii – WHERE NEXT? dostępnej dla konsumentów do 27 października.
O autorze
2 min czytania 2024-10-25

Pełna treść artykułu dostępna dla osób pełnoletnich

Wchodząc, potwierdzasz, że masz ukończone 18 lat.

Tak, wchodzę Nie, dziękuję

Podczas specjalnie przygotowanej przedpremierowej wystawy marka Glenfiddich zaprosiła influencerów i dziennikarzy do podążania za swoimi instynktami, prowadząc ich przez podróż pełną zmysłowych doznań. Całe doświadczenie jest jak jedna spójna opowieść, w której krok po kroku uczestnicy odkrywają coraz więcej wizualnych kodów świata Glenfiddich. Przedpremierowy event poprowadził Damian Michałowski wraz z brand ambasadorem marki Kubą Magnuszewskim, a zaproszeni goście mogli poczuć charakter marki w nieoczywistej odsłonie. Konsumentów zaskoczy animowane zaproszenie na event. Jego głównym bohaterem jest brand hero marki – jeleń, który przywiedziony instynktem spaceruje po centrum Warszawy.

Przestrzeń melt museum to idealne miejsce na mapie miasta, aby wyruszyć w podróż z brandem. Interaktywne instalacje, niesamowite efekty świetlne i unikalne projekcje, w połączeniu z marką Glenfiddich, tworzą immersyjną rzeczywistość ubraną w opowieść o instynktach. Odwiedzający ogólnodostępną wystawę doświadczą wizualnych wrażeń, wchodząc do kilkunastu pomieszczeń, w których każde prezentuje inne cechy świata Glenfiddich. Autorem wystawy jest wielokrotnie nagradzany duet MELT IMMERSIVE.

Projekt ten to początek czwartej już edycji kampanii WHERE NEXT? W najnowszej odsłonie brand łączy naturę z miastem, wprowadzając konsumenta do meta-świata Glenfiddicha. Ta edycja, jak i wystawa to hołd dla wartości marki, która wzywa do podążania za instynktem, kierując się swoim wewnętrznym kompasem, do stawiania sobie celów i nieustannego odkrywania, nie bojąc się odpowiedzi na pytanie – WHERE NEXT? Przekonają się o tym wszyscy odwiedzający wystawę w dniach 23-27 października.

Marka, poza wystawą, zapewnia również szereg dodatkowych ogólnopolskich aktywacji.

Podążaj za swoim instynktem. „Gdzie?” W wybranych miastach w Polsce (Trójmiasto, Wrocław, Poznań) konsumenci będą mogli odwiedzać partnerskie lokale gastronomiczne. Marka, w ramach współpracy z przewoźnikiem, oferuje atrakcyjny rabat na przejazd taksówką do wskazanych lokalizacji. Na miejscu czekać będzie niespodzianka.

„Zascotch” to aktywacja konsumencka, która przy zakupie asortymentu marki, umożliwia wygenerowanie niestandardowych życzeń w rozszerzonej rzeczywistości i tym samym wręczenie wyjątkowego prezentu bliskiej osobie.

Pobudzając zmysły konsumentów, brand w swojej kolejnej aktywacji oferuje wyjątkowy dodatek do wybranych zakupionych zestawów – jadalny zapach. Ta aktywacja obudzi nie tylko zmysł smaku, ale także zapachu, zapewniając unikalne doświadczenia.

Konsumenci będą mogli również zapoznać się z wideo manifestem marki „Podążaj za instynktem”, który będzie dostępny w sieci. W materiale zaprezentowane zostaną unikalne cechy brandu oraz pełen asortyment.

Aktywacje, w ramach bieżącej edycji, będą szeroko komunikowane w dostępnych kanałach, jak i w obszarze on-trade, wykorzystując wszystkie niezbędne narzędzia. Warto śledzić najbliższe działania marki, aby być na bieżąco z aktualnymi projektami i zgodnie z przesłaniem kampanii nieustannie doświadczać nowego, zadając pytanie – WHERE NEXT?

Bilety do kupienia na stronie muzeum: https://meltmuseum.com/where-next-podazaj-za-instynktem.

Artykuł powstał we współpracy z firmą Glenfiddich.

Zdjęcia: mat. pras.