Tym samym przewoźnik po raz pierwszy w historii nawiązał współpracę z gwiazdą filmową światowego formatu przy realizacji internetowo-telewizyjnej kampanii reklamowej.
Aktorka, nagradzana w przeszłości m.in. Złotym Globem i telewizyjną nagrodą Emmy, w dowcipnej reklamie Emirates prezentuje swój komediowy kunszt. Na początku spotu Aniston gorączkowo rozgląda się po kabinie samolotu w poszukiwaniu prysznica, za co wyśmiewa ją personel pokładowy. Okazuje się, że to zły sen, a aktorka budzi się w swojej prywatnej kabinie w klasie pierwszej Emirates i szybko bierze prysznic w Shower Spa, a następnie udaje się do salonu pokładowego – wizytówki samolotów A380 należących do linii.
Zobacz również
Urok i rozpoznawalność Jennifer Aniston wśród widzów na całym świecie czynią z niej doskonałą twarz naszej kampanii. Aniston należy do najbardziej pracowitych kobiet Hollywood, w związku z czym – podobnie jak wielu naszych klientów – jest w stanie znaleźć chwilę odpoczynku tylko w czasie podróży. Nasze linie dokładają wszelkich starań, aby te chwile relaksu były wyjątkowe – tłumaczy Boutros Boutros, starszy wiceprezes Emirates ds. komunikacji korporacyjnej, marketingu i marki.
W ramach odmiany od typowych reklam linii lotniczych postanowiliśmy przedstawić naszą niesamowitą ofertę pokładową w humorystyczny sposób. Jennifer Aniston wydała nam się najlepszą kandydatką do tej roli i dla niej napisaliśmy scenariusz. Na planie wyróżniała się profesjonalizmem i talentem komediowym. Jesteśmy bardzo zadowoleni z rezultatu – dodaje Boutros Boutros.
Reklamę wyreżyserował weteran branży, nominowany do Oskara Bryan Buckley, który zdobył uznanie serią reklam emitowanych w czasie finałów Super Bowl. Londyńska agencja RKCR/Y&R opracowała koncepcję reklamy, a scenariusz powstał przy współpracy agencji z Bryanem Buckleyem i zespołem ds. reklamy Emirates.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Globalna kampania internetowo-telewizyjna rozpocznie się w Stanach Zjednoczonych i ZEA, a w listopadzie ukaże się także w innych państwach, w których linie Emirates prowadzą działalność na dużą skalę, m.in. w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, Włoszech, Indiach i Australii.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Do tej pory linie Emirates zainwestowały w ramach kampanii 20 mln dolarów na emisję spotów reklamowych na całym świecie w wersji 30- i 60-sekundowej.