Kampania jesienna jest kontynuacją rozpoczętego w marcu formatu z parą bohaterów, którzy realizują swoje plany dzięki asortymentowi w atrakcyjnych cenach i z pomocą kompetentnych doradców. W spotach, które są osią kampanii, bohaterowie grani przez aktorów kabaretowych: Olgę Łasak z kabaretu Czesuaf i Michała Kincla z kabaretu Smile, stają przed nowymi wyzwaniami – remontem i wyposażaniem swojego domu. W jednym z marketów OBI spotykają się z doradcą, który mimo wielu przeciwności, stara się doprowadzić ich do szczęśliwego końca remontu.
Działania obejmą kanały TVC i social mediowe – Facebook, Instagram, TikTok oraz YouTube. Kampanię przygotowały w ramach współpracy Power of One, agencje należące do Publicis Groupe: Saatchi & Saatchi i Zenith. Saatchi & Saatchi odpowiada za całościową strategię komunikacji marki, platformę komunikacji, kreację i produkcję spotów TVC i materiałów digitalowych oraz consulting mediowy. Agencja mediowa Zenith zajęła się strategicznym planowaniem i zakupem mediów. Spot wyprodukował dom produkcyjny: Makata, a postprodukcją zajął się Badi Badi. Spoty wyreżyserował Tomek Kapuściński.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]