Zadanie serwisu to intuicyjna prezentacja modeli i akcesoriów z najnowszej kolekcji marki Solar oraz informowanie klientek o najważniejszych wydarzeniach związanych z marką. Serwis pełni również zadanie narzędzia wspierającego sprzedaż poprzez zastosowanie silnego cross-linkingu do platformy e-commerce należącej do marki.
Jest to kolejna realizacja agencji E_misja Interactive 360 dla marki Solar. Do tej pory agencja była odpowiedzialna za całościową obsługę marki w mediach interaktywnych: od budowy serwisów i prowadzenia serii kampanii performance marketingowych po pełne wsparcie marki na Facebooku (prowadzenie Fan Page, kampania Facebook Ads, aplikacje).
Zobacz również
Działania interaktywne są prowadzone przez E_misję Interactive 360 (NuOrder Group), za działania WoMM i Social Media odpowiada 6ix WoMM (NuOrder Group).
Serwis jest dostępny pod adresem www.solar-company.com.pl.
![Playbook NM #2: Cross-border e-commerce. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/03/wypelnij-ankiete-142x0-c-default.jpg)
Playbook NM #2: Cross-border e-commerce. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]