TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Jesienna promocja BGŻOptima

BGŻOptima rusza z jesienną odsłoną kampanii reklamowej. W telewizji oraz Internecie pojawiły się właśnie reklamy konta oszczędnościowego na 6,3%. Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Tippingpoint, media zaplanowały Initiative i Reprise Media. Za produkcję spotu odpowiada Film Delikatesy.
O autorze
1 min czytania 2012-10-29

Najnowsza kampania banku oparta jest na idei kreatywnej „Nie zmieniaj banku – przenieś oszczędności do BGŻOptima”. Kontynuuje tym sposobem budowę wizerunku banku internetowego, wyspecjalizowanego w oszczędzaniu.

– Wiemy, że nasi klienci mają już kredyty, karty i konta osobiste w różnych bankach. Lubią mieć oddział blisko domu albo cenią sobie porady opiekuna, z którym znają się od lat. Szanujemy ich przyzwyczajenia, ale jednocześnie pokazujemy, że nie rezygnując z innych usług finansowych mogą z nami jeszcze korzystniej pomnażać swoje oszczędności – mówi Karolina Sudwoj-Nogalska, Dyrektor Marketingu BGŻOptima. – To dlatego nasze konto oszczędnościowe jest bezpłatne, nie ma żadnych ograniczeń jeśli chodzi o liczbę wypłat, a aby je założyć wystarczy przejść kilka prostych kroków na stronie internetowej.

Działania reklamowe w ramach promocji konta zaplanowano do 14 grudnia. Będą obejmować spoty emitowane zarówno w największych, jak i tematycznych stacjach telewizyjnych oraz kampanię sprzedażowo-wizerunkową w Internecie. Akcja będzie wsparta także aktywnościami w mediach społecznościowych, takich jak YouTube i Facebook. Najnowszy spot BGŻOptima można zobaczyć na YouTube: 

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj