Najnowsza kampania banku oparta jest na idei kreatywnej „Nie zmieniaj banku – przenieś oszczędności do BGŻOptima”. Kontynuuje tym sposobem budowę wizerunku banku internetowego, wyspecjalizowanego w oszczędzaniu.
– Wiemy, że nasi klienci mają już kredyty, karty i konta osobiste w różnych bankach. Lubią mieć oddział blisko domu albo cenią sobie porady opiekuna, z którym znają się od lat. Szanujemy ich przyzwyczajenia, ale jednocześnie pokazujemy, że nie rezygnując z innych usług finansowych mogą z nami jeszcze korzystniej pomnażać swoje oszczędności – mówi Karolina Sudwoj-Nogalska, Dyrektor Marketingu BGŻOptima. – To dlatego nasze konto oszczędnościowe jest bezpłatne, nie ma żadnych ograniczeń jeśli chodzi o liczbę wypłat, a aby je założyć wystarczy przejść kilka prostych kroków na stronie internetowej.
Zobacz również
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [18.10-24.10.24]: „eksperyment” OFF Radia Kraków, studenci przeciw SHEIN, papierzak szkaradny w kampanii Lasów Państwowych
-
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Działania reklamowe w ramach promocji konta zaplanowano do 14 grudnia. Będą obejmować spoty emitowane zarówno w największych, jak i tematycznych stacjach telewizyjnych oraz kampanię sprzedażowo-wizerunkową w Internecie. Akcja będzie wsparta także aktywnościami w mediach społecznościowych, takich jak YouTube i Facebook. Najnowszy spot BGŻOptima można zobaczyć na YouTube:
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas