Jesienno-zimowa kampania Allegro od 180heartbeats + JUNG v. MATT i F25

Wystartowała nowa kampania Allegro Moda, która obejmuje spoty TV oraz online. Działania są kontynuacją wiosennego konceptu #mamswójstyl. Za obie kampanie odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT oraz dom produkcyjny F25.
O autorze
0 min czytania 2016-10-14

Koncept wymyślony przez agencję pokazuje, że prawdziwego stylu nie można uchwycić jednym słowem jak “rockowy” czy “elegancki”, bo styl to zbiór różnych elementów – jest mieszanką trendów, charakteru i stylu życia. 

Każdy ze stylów jest opisany jednym rozbudowanym hashtagiem  np. #SportyBlackAvantgarde, #MilitaryHip-HopBusiness czy #BlackTechnoMinimal.  


W tej edycji kreator lookbooków umożliwi użytkownikom tworzenie własnych stylizacji w oparciu o ubrania dostępne na Allegro.  Na sesji zdjęciowej sfotografowane zostały lookbookowe inspiracje dostępne na http://mamswojstyl.allegro.pl/#/lookbook . Stylizacje przygotował Robert Kiełb. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Spoty wyreżyserował Mikołaj Sadowski, Creative Director i jeden z założycieli 180heartbeats + JUNG v. MATT, za zdjęcia odpowiada Piotr Uznański. Scenografię z luster przygotował Kuba Zwolak. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się