„Stories” to seria odcinków produkcji Papaya Films, która ma budować zaangażowanie w social media. W pierwszym odcinku, kontynuującym cykl Papaya Films Original Series, wzięła udział Cleo Ćwiek. Film powstał, by uświadomić osobom zmagającym się z nerwicą, depresją i innymi zaburzeniami neurologicznymi, że nie są same.
W tym pięknym filmie poruszony zostaje trudny temat. Dwubiegunowość to nieuleczalna choroba, z którą trzeba walczyć przez całe życie. W kontrolowaniu emocji pomagają regularne terapie, sport, ale każdy musi znaleźć na to swój sposób.
Zobacz również
-
„Legal Tracks”: Kwai zmienia zasady użytkowania w piosenki i sprawia, że zostają zapamiętane
-
#OdKulis: „Popatrz, Posłuchaj, Połącz” Fundacji UNAWEZA. Akcja, która uczy, jak udzielać Pierwszej Pomocy dla Zdrowia Psychicznego
-
„The Trial”: Lingokids zdejmuje poczucie winy z rodziców, których dzieci spędzają czas przed ekranem
PS
W zeszłym roku, dom produkcyjny stworzył filmy zgodne ze swoim DNA. Seria nawiązywała do różnych dziedzin naszego życia: sportu, muzyki, sztuki, fair trade czy lokalnej żywności.
„The Trial”: Lingokids zdejmuje poczucie winy z rodziców, których dzieci spędzają czas przed ekranem
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wiele kampanii i spotów społecznych traktuje o rzeczach ważnych. Niedawno przygotowaliśmy dla Was zbiór kampanii, które niesamowicie poruszają. Przegląd możecie zobaczyć → tutaj.