„Jeśli widzisz ten plakat, to znaczy, że nie mogłeś zostać w domu” – rusza kampania społeczna AMS

W kwietniu br. na swoich analogowych i cyfrowych citylightach AMS prowadzi kampanię przypominającą tym, którzy nie mogli zostać w domu, o najważniejszych zasadach postępowania w czasie pandemii koronawirusa.
O autorze
1 min czytania 2020-04-06

Na premium citylightach widnieje hasło „Jeśli widzisz ten plakat, to znaczy, że nie mogłeś zostać w domu”. Następnie w formie infografik przedstawione są najważniejsze zasady: myj / dezynfekuj ręce, nie dotykaj twarzy, zasłaniaj usta i nos, zachowaj odstęp. Plakat kończy wezwanie „Dbaj o siebie i innych!”. Kreację przygotował pro bono artysta grafik Adam Żebrowski we współpracy z działem marketingu AMS.

Na digitalowych nośnikach spółki pojawia się w pętli komunikat, który rozpoczyna się podobnym hasłem: „Jeśli widzisz te plakaty, to znaczy, że nie mogłeś zostać w domu”. Kolejne odsłony informują o zaleceniach w formie pytań i odpowiedzi – jeden plakat to jedno pytanie z odpowiedzią TAK lub NIE. Kolorystyka plakatu – zielona na TAK, czerwona na NIE – tworzy „sygnalizację świetlną” i w prosty sposób informuje jak „poruszać się” w czasach pandemii. Komunikację kończy hasło: „Dbaj o siebie i innych! Zostań w domu!”.

Do kampanii wykorzystano ponad 1000 nośników – premium citylightów oraz digital citylightów – z oferty AMS.

W marcu na backlightach AMS w Poznaniu i Warszawie rozpoczęła się inna kampania społeczna „Dziękujemy Wam #sluzbazdrowia” zorganizowana wspólnie przez AMS oraz drukarnie Labo Print z Poznania i Servcomp z Warszawy. Ta szczególna kampania jest wyrazem podziękowania dla wszystkich pracowników służby zdrowia, którzy w tym nadzwyczajnym czasie pracują dzień i noc, by pomóc chorym i potrzebującym.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj