Jest impreza jest muzyka z Chwytakiem – aktywacja Crunchips od LiquidThread

Z okazji wprowadzenia muzycznej edycji limitowanej Crunchips, agencja LiquidThread przygotowała aktywację z Chwytakiem. Znany youtuber nagrał piosenki w stylu, tempie i nastroju pasującym do każdej z limitowanej serii paczek.
O autorze
0 min czytania 2017-05-10

Chwytak, zainspirowany klimatem nowych muzycznych smaków Crunchips:  DJ Bekon, The Chillis, MC Hot Wings, stworzył trzy wersje legendarnej piosenki Boney M w odsłonach Disco, Hip-hop, oraz Rock. Teraz na facebookowym fanpage’u marki, w poście stworzonym w aplikacji SmartApps, fani mogą głosować na najlepszy kawałek. Dodatkowo, użytkownicy mogą wziąć udział w konkursie i podzielić się swoim pomysłem na nazwę oraz smak nowej paczki Crunchips, które najlepiej połączą się z muzycznym stylem. Konkurs trwa do 14 maja.



Zabawy z muzycznymi paczkami trwają również na Instagramie i Snapchacie. Teledyski Chwytaka pojawiają się w prerollach oraz w kampanii display.

Za strategię komunikacji, kreację i realizację kampanii digital, w tym współpracę z influencerami odpowiada LiquidThread. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Mediavest.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj