Chwytak, zainspirowany klimatem nowych muzycznych smaków Crunchips: DJ Bekon, The Chillis, MC Hot Wings, stworzył trzy wersje legendarnej piosenki Boney M w odsłonach Disco, Hip-hop, oraz Rock. Teraz na facebookowym fanpage’u marki, w poście stworzonym w aplikacji SmartApps, fani mogą głosować na najlepszy kawałek. Dodatkowo, użytkownicy mogą wziąć udział w konkursie i podzielić się swoim pomysłem na nazwę oraz smak nowej paczki Crunchips, które najlepiej połączą się z muzycznym stylem. Konkurs trwa do 14 maja.
Zobacz również
Zabawy z muzycznymi paczkami trwają również na Instagramie i Snapchacie. Teledyski Chwytaka pojawiają się w prerollach oraz w kampanii display.
Za strategię komunikacji, kreację i realizację kampanii digital, w tym współpracę z influencerami odpowiada LiquidThread. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Mediavest.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]