Komunikacja reklamowa Eduscho została dopasowana do charakterystycznego designu samych produktów oraz ich walorów smakowych, a także lokalizacji poszczególnych nośników. W przestrzeni miejskiej, telewizji czy online można znaleźć formaty z takimi dwuznacznymi hasłami, jak: „Moc, na której zajedziesz najdalej”, „Nowa mała czarna, a już klasyk”, „Tak ekspresowa, że odjazd”, „Z pozoru delikatna, a mocna w gębie”, czy „Tak mocna, że sama się budzi o poranku”.
Prawdziwa i fake’owa obecność w każdym kanale
Działania komunikacyjne realizowane są w mediach tradycyjnych, tj. w telewizji (15-sekundowe spoty) oraz w prasie. Eduscho zagości także na nośnikach outdoor, m.in. bilboardach w całej Polsce: w sąsiedztwie stacji benzynowych i galerii handlowych oraz na przystankach tramwajowych i autobusowych. Dodatkowo, w największych skupiskach biurowych w Warszawie w wybranych terminach będzie można spróbować kawy serwowanej wprost z Eduscho Coffee Truck’a.
Zobacz również
Zaplanowano także szereg aktywności online – emisję spotów reklamowych w serwisach VoD czy Youtube, działania display oraz szeroką kampanię w mediach społecznościowych, tj. Facebook, Instagram czy TikTok. Promocja będzie realizowana również poprzez współpracę z influencerami. W pierwszym etapie kampanii m.in. Natalia Broszkiewicz (@mamokochamcie), Kaja Soboń (@kajasnb), Ania Wiatrowska (@aniaplakapl) czy Mateusz Jarząbek (@bulsjarz) na swoich kanałach pokażą stworzone specjalnie dla marki nośniki zewnętrzne, które w rzeczywistości… nie istnieją.
Zdjęcie główne: materiał prasowe Eduscho
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]