Chcesz stworzyć stabilną, wyróżniającą się markę? Marketing kulturowy (cultural branding) jest dla Ciebie. To właśnie za jego pomocą Stratosfera opracowała strategię kampanii „Jestem kobietą”, za co zdobyła Grand Prix Effie.
O tym, jak działa marketing kulturowy i jak wyglądało opracowanie strategii YES, zapytasz dr. Krzysztofa Najdera, założyciela Stratosfery. Wraz ze Stratosferą przygotowujemy cykl 4 webinarów poświęconych marketingowi kulturowemu.
Zobacz również
Zarejestruj się za pomocą tego formularza: https://bit.ly/3gO5qjj
Dzięki naszemu bezpłatnemu webinarowi nauczysz się:
- czym jest i jak działa marketing kulturowy;
- jak opracowano kampanię nagrodzoną Grand Prix Effie;
- jak Stratosfera tworzy swoje strategie na podstawie autorskiego modelu DYLEMATA™;
- jak zmienia się strategia marketingowa w dojrzałych kategoriach produktowych.
Weź udział w webinarze już w piątek 20 grudnia o godz. 12:00 na platformie Clickmeeting!
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Poznaj naszego prelegenta
Dr Krzysztof Najder to strateg, psycholog, a także założyciel Stratosfery – firmy działającej na rynku od 25 lat i specjalizującej się w strategii marketingowej. To właśnie ta organizacja wprowadziła do polskiego marketingu analizy predyktywne (foresight) i kulturowe w budowie marek. Dr Krzysztof Najder współpracował z największymi, globalnymi markami i tworzył autorskie modele dla strategii, analiz i innowacji. Prywatnie miłośnik psów, towarzysz swojego szorstkowłosego pieska – Borsuczka i autor książki: „100 razy pies w mieście”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing