Kampania systemu Danfoss Link™ będzie obecna przez sześć tygodni w największych stacjach TV (TVP, TVN) oraz kanałach tematycznych. Działania prowadzone będą również w Internecie, prasie specjalistycznej oraz w punktach dystrybucji (hurtownie, sklepy typu Do It Yourself).
Kampania „Jestem smart” składa się z działań B2C i B2B. Działania B2C obejmują kampanię w TV, Internecie i prasie, działania PR, kampanię Social Media oraz specjalną infolinię dla konsumentów. Obszary aktywności B2B to szkolenia i webinaria dla instalatorów w całym kraju, produkcja materiałów edukacyjnych i wspierających sprzedaż (w tym m.in. tutoriale video i e-learning) oraz materiały POS dla kanału sprzedaży hurtowej. Polska jest drugim krajem, gdzie na tak dużą skalę promowany jest system Danfoss Link™. Wcześniej, kampania prowadzona była w Niemczech. To właśnie tam powstał spot reklamowy, którego reżyserem jest Duńczyk Christoffer Boe, który wyreżyserował również film Danfoss „Engineering Tomorrow”.
Zobacz również
Danfoss Link to system inteligentnego sterowania ogrzewaniem, który można kontrolować z dowolnego miejsca na świecie poprzez aplikację mobilną Danfoss Link App.
Za strategię i realizację kampanii odpowiada agencja NuOrder, która w listopadzie 2016 wygrała przetarg na launch systemu inteligentnego ogrzewania Danfoss Link na polskim rynku. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Codemedia.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]