We wtorek, 5 maja br, wystartowała kampania społeczna pod hasłem #Jestem4F. Wideo, inspirowane siłą, determinacją i historiami ludzi ze wszystkich stron Polski, ma budzić poczucie dumy, z tego kim się jest, jak również motywować do dalszego działania – często na przekór wszystkiemu. Zrealizowana całkowicie zdalnie kampania, jest przy tym rozwinięciem długoterminowego hasła 4F Your Way, rozumianego jako życia na własnych zasadach i w zgodzie z samym sobą.
Bohaterowie kampanii #Jestem4F to nie tylko ambasadorzy marki jak Wilfredo Leon czy Kamila Żuk oraz znani reprezentanci stowarzyszeń sportowych m.in. Polskiego Związku Narciarskiego, Polskiego Związku Łyżwiarstwa Szybkiego oraz Polskiego Związku Biathlonu. To również pracownicy 4F, a także osoby zaangażowane w akcję #4FPomaga. Inicjatywa od początku miała za cel wspierać szpitale w Polsce w walce z chorobą wywołaną koronawirusem.
Zobacz również
W kampanii nie mogło zabraknąć więc przedstawicieli służby zdrowia. W wideo występują dr Małgorzata Santor-Zaczyńska, ginekolog-położnik, oraz dr nauk medycznych Artur Zaczyński, neurochirurg związany ze szpitalem MSWiA w Warszawie.
– Markę 4F od zawsze tworzą ludzie. Dzisiaj to mój fantastyczny zespół oraz każdy, kto był częścią akcji #4FPomaga. To nasi wieloletni klienci i przyjaciele oraz osoby, które w ostatnich tygodniach dołączyły do drużyny. W kampanii każdy jest ambasadorem marki, bo #Jestem4F to więcej niż hasło. To wartości. Codziennie udowadniamy, że kształtują nas nie tylko nasze silne strony, ale też walka ze słabościami. Niezmiennie wspieramy autentyczność oraz pokonywanie drogi na własnych zasadach. Patrzymy też w przyszłość i w każdym momencie życia szukamy możliwości nauki. Stawiamy czoła jutrzejszym wyzwaniom, robimy to z nadzieją i siłą – mówi Igor Klaja, prezes zarządu spółki OTCF S.A., do której należy 4F.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce