Schmeichel występuje w kampanii STS w roli dowódcy „misji Wygraj Euro”. Towarzyszą mu dwaj „agenci specjalni”: Cezary Pazura oraz Piotr „Izak” Skowyrski, reprezentujący kibiców. Ich rola to podkreślanie, że każdy sympatyk sportu ma wystarczające kompetencje, aby zacząć obstawiać i wygrywać.
– Kampania STS na Euro jest rozszerzeniem działań komunikacyjnych realizowanych pod hasłem „Jesteś gotowy. Możesz wygrywać”. Wierzymy, że czas przeznaczony na oglądanie sportu przekłada się na kapitał wiedzy i doświadczenia. STS daje możliwość bezpośredniego ich przekształcenia w rzeczywisty zysk. EURO jest okresem, kiedy okazji do tego jest naprawdę dużo – mówi Paweł Rabantek, chief marketing officer Grupy STS.
Zobacz również
Głównym elementem kampanii jest najbardziej rozbudowana akcja promocyjna w branży bukmacherskiej w Polsce. Dzięki niej kibice mogą wziąć udział w wyzwaniu polegającym na wykonywaniu zadań. Każdy z graczy otrzymuje dostęp do dedykowanego landing page’a, będącego jego spersonalizowanym „centrum dowodzenia”. Dzięki temu użytkownik na bieżąco widzi, które zadania są zaliczone, a które nie i ilu mu jeszcze brakuje, aby wziąć udział w podziale pieniędzy. Każdy dzień to nowe wyzwanie, a ukończenie „misji Wygraj Euro” to gwarancja udziału w podziale 1 500 000 złotych. Wystarczy wykonać 17 z 25 zadań. Akcja wystartowała 31 maja. Dołączyć można przez cały czas jej trwania.
– Na Euro przygotowaliśmy angażującą promocję, w której każdy kibic ma szanse na zwycięstwo. Zasady są proste. Sympatycy sportu dysponują odpowiednimi umiejętnościami, żeby poradzić sobie z zadaniami i wygrać. Także na wybrane mecze turnieju przygotowane są dedykowane akcje promocyjne obejmujące m.in. zakłady bez ryzyka, bonusy od depozytu, pule dla nowych i obecnych klientów – dodaje Paweł Rabantek.
Kampania wykorzystuje formaty display oraz 15-sekundowy spot wideo, w którym główną rolę odgrywa Peter Schmeichel. Lektorem został Cezary Pazura. Komunikacja obejmuje działania w digitalu, mediach społecznościowych oraz na największych portalach. Działania rozpoczęły się 31 maja i potrwają do końca Euro.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing