Punktem centralnym kampanii jest spot, który ukazuje trudne sytuacje, z jakimi spotyka się pracowniczka call center, takie jak hejt, agresja słowna i dyskryminacja. Szczególnie mocno wybrzmiewa w nim problem dyskryminacji kobiet, które często są oceniane przez pryzmat płci, a nie kompetencji.
Zobacz również
– Tworząc kampanię, chcieliśmy odejść od stereotypów i pokazać prawdziwe oblicze pracy w call center. Zdajemy sobie sprawę, że wielu ludzi ma negatywne skojarzenia z telefonicznymi sprzedawcami, którzy często bywają natrętni. Jednak call center to nie tylko sprzedaż. To również działy supportu, infolinie instytucji publicznych, banków, firm telekomunikacyjnych i wiele innych. Pracownicy tych działów codziennie pomagają nam w rozwiązywaniu problemów i udzielają ważnych informacji – mówi Erich Sikora, CEO firmy tworzącej aplikację Discidius.
Pomysłodawcy mają nadzieję, że kampania przyczyni się do zmiany społecznego postrzegania pracowników call center i zwiększenia świadomości na temat dyskryminacji w miejscu pracy.
– Chcemy, aby nasza kampania skłoniła ludzi do refleksji nad tym, jak traktują pracowników call center. Pamiętajmy, że po drugiej stronie słuchawki zawsze jest człowiek, który zasługuje na szacunek, niezależnie od płci – dodaje Daria Anioł, z agencji KAVA, wspierającej firmę Discidius w realizacji kampanii społecznej.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce